chase Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Spør du meg så er dette en veldig bra worklog til å være ditt første prosjekt Og du har også kommet på ganske mange bra ider Så hvortid får du henta føtter'ne og BIP II? 5687338[/snapback] I dag håper jeg! Noen som vet om det går å hente pakker uten hentelapp? ved å bruke sporingsnummer? Takker for ros klikka Petter Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Spør du meg så er dette en veldig bra worklog til å være ditt første prosjekt Og du har også kommet på ganske mange bra ider Så hvortid får du henta føtter'ne og BIP II? 5687338[/snapback] I dag håper jeg! Noen som vet om det går å hente pakker uten hentelapp? ved å bruke sporingsnummer? Takker for ros klikka Petter 5687342[/snapback] ja...det går å hente pakke uten hentelapp du må bare ha det sporings nummerte.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Ahh, mye å lese her;D Har hatt noen dager off-the-forum pga. Syykt bra linje (14,4/40kbps ;O) Men gleder meg til mer av arbeidet ditt, håper du får hentet pakken i dag! KUTGW! Øyvind^^ Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Hei. Endelig, da var det på sin plass med en komentar. veldigt bra så langt, likte de dreide føttene, de blei jo helt knall, det eneste er at jeg kanskje synest de var litt spisse, det er jo litt tyngde i kassa og sliksom. knappene var også bra, og pene var de også, gleder meg til å se det komplett Ps. arbeids logg komentar siden skal ikke inneholde bilder, da er jo meningen med fordeling helt borte etter min mening. da er det bedre å legge ut en link til bilde i steden eller til arbeids loggen der det egentlig skal ligge. men min mening da Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 2. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 ja er faktisk litt enig der..konge fett projekt du har på gang Dj-sonic..driver på med mitt eget faktisk men har stoppet litt opp,må vente på noen pakker fra netshop og clas ohlson https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=544105 blir desverre ikke like bra som ditt da: Lenke til kommentar
chase Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2006 Ahh, mye å lese her;D Har hatt noen dager off-the-forum pga. Syykt bra linje (14,4/40kbps ;O)Men gleder meg til mer av arbeidet ditt, håper du får hentet pakken i dag! KUTGW! Øyvind^^ 5687513[/snapback] De er hentet Kommer bilder senere, skal på jobb nå Hei.Endelig, da var det på sin plass med en komentar. veldigt bra så langt, likte de dreide føttene, de blei jo helt knall, det eneste er at jeg kanskje synest de var litt spisse, det er jo litt tyngde i kassa og sliksom. knappene var også bra, og pene var de også, gleder meg til å se det komplett Ps. arbeids logg komentar siden skal ikke inneholde bilder, da er jo meningen med fordeling helt borte etter min mening. da er det bedre å legge ut en link til bilde i steden eller til arbeids loggen der det egentlig skal ligge. men min mening da 5687741[/snapback] hva mener du? Er da ingen bilder her etter det nye systemet kom(?) Takker for ros, de dreide føttene er konge, de er jo avrundet i kantene så de skal ikke være så farlig med litt vekt på, men hvem vet? Petter Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 3. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2006 noen som har noen tips om hva man bør kutte plexiglas med?? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2006 Stikksag med jernblad Men du? Ikke spør så mye off topic i tråden hans Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2006 Stikksag med jernblad Men du? Ikke spør så mye off topic i tråden hans 5694871[/snapback] Båndsag er mye bedre Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2006 For de som har tilgang til det ja! Uansett så setter ramma restriksjoner. Med en stikksag er du mer "fri".. Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 3. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) sant sant..takk for tips..digg med ferie..ferie=mer tid til modding nå som jeg har holdt på med projektet mitt en stund..sunt med litt OT Endret 3. mars 2006 av mekkern Lenke til kommentar
chase Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Hei Ville bare briefe dere litt: Radiator og føtter er kommet, i morgen skal jeg skjære ut hull til radiatoren og sette føttene skikkelig på plass. jeg får sikkert gjort mer i morgen, men jeg vet ikke hva enda. Jeg drøyer med bilder av tingene til jeg faktisk har gjort noe, kanskje får dere en liten overaskelse i morgen Petter Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Hei Ville bare briefe dere litt: Radiator og føtter er kommet, i morgen skal jeg skjære ut hull til radiatoren og sette føttene skikkelig på plass. jeg får sikkert gjort mer i morgen, men jeg vet ikke hva enda. Jeg drøyer med bilder av tingene til jeg faktisk har gjort noe, kanskje får dere en liten overaskelse i morgen Petter 5697311[/snapback] hva slags radiator?.. jeg har en EVO 360..skal si deg en ting..DEN KJØLER!! Endret 4. mars 2006 av mekkern Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 hva slags radiator?..jeg har en EVO 360..skal si deg en ting..DEN KJØLER!! 5697793[/snapback] En Black Ice Pro II hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
chase Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) hva slags radiator?..jeg har en EVO 360..skal si deg en ting..DEN KJØLER!! 5697793[/snapback] En Black Ice Pro II hvis jeg ikke husker feil. 5698140[/snapback] Det stemmer! Nå er det en ny update ute! Her er updaten! Petter Endret 5. mars 2006 av chase Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Synes de føttene så litt hvasse ut jeg Ellers var det bra Lenke til kommentar
chase Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Synes de føttene så litt hvasse ut jeg Ellers var det bra 5702464[/snapback] hei kan du utdype "hvasse"? Takk for ros ellers Petter Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Skarpe ^^ Nå vet ikke jeg hvor du skal ha PCen hen da, men hvis det blir på et mykt underlag kommer det til å bli flotte merker i gulvet Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Veldig bra arbeid! Blir nok et bra resultat til slutt dette ja Lenke til kommentar
chase Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Skarpe ^^ Nå vet ikke jeg hvor du skal ha PCen hen da, men hvis det blir på et mykt underlag kommer det til å bli flotte merker i gulvet 5702494[/snapback] Åja skjønner hva du mener, finner nok en løsning hvis de blir for spisse Veldig bra arbeid! Blir nok et bra resultat til slutt dette ja 5703095[/snapback] Takker Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå