Hagr Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Likte den plexi-biten bak. Utolig tøft. kan jeg "låne" ideen til mitt prosjekt, Black Dragon?? Lenke til kommentar
chase Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Likte den plexi-biten bak. Utolig tøft. kan jeg "låne" ideen til mitt prosjekt, Black Dragon?? 5618420[/snapback] Takker Som jeg pleier å si til folk som låner ideen min; bare det ikke blir masseprodusering Petter Lenke til kommentar
chase Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Hei igjen Har snakket litt med forskjellige folk om vannkjøling og alle har svart meg at dual radiator er det jeg burde gå for. Har funnet ut at jeg ikke hadde plass til dual AC radiator, men så fikk jeg et tips om black ice pro 2. Denne er faktisk halvparten så tjukk som AC radiatoren 5 cm mot 2.5cm Slik ser den ut Skal sette inni PSU i morgen og sjekke om jeg har plass til denne Black Ice pro 2. Har jeg plass, kjøper jeg denne, den er like billig som en singel AC radiator Her er link til radiatoren Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hadde nok gått for Bip2 ja Forestiller meg at det blir kjøligere med større radiator Ser greit ut resten av opsettet ditt og (hakke peil men ser bra ut ;p) Da må du kjøpe dobbel grill da og legge den enkelt grillen din til side? Du har en AC grill nå, sant? Lenke til kommentar
chase Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Hadde nok gått for Bip2 ja Forestiller meg at det blir kjøligere med større radiator Ser greit ut resten av opsettet ditt og (hakke peil men ser bra ut ;p) Da må du kjøpe dobbel grill da og legge den enkelt grillen din til side? Du har en AC grill nå, sant? 5623164[/snapback] Det stemmer, kan kanskje få bruk for den senere så den beholder jeg inntil videre Petter Lenke til kommentar
Biler_noen? Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Nå har jeg lest gjennom 29 sider og jeg er virkelig imponert.. dette blir bare bra, enkelt å greit.. veit ikke hva mer jeg skal si.. Lenke til kommentar
chase Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Nå har jeg lest gjennom 29 sider og jeg er virkelig imponert.. dette blir bare bra, enkelt å greit.. veit ikke hva mer jeg skal si.. 5623915[/snapback] Oi, tusen takk Varmer å høre slikt Petter Lenke til kommentar
chase Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Micro-update! Hei, har gjort litt i dag, men masse var forgjeves og det eneste som egentlig jeg kan vise med bilder er hvordan viften bak blir til slutt. Denne måtte tilpasses og det måtte borres nye hull til festene. Her er hvordan det ble: Festemetoden: Vannkjøling: Noe jeg har sagt før, men som dere kanskje ikke vet, er at jeg skal kjøpe vannkjøling. Har vært litt frem og tilbake med oppsettet, derfor har jeg ikke sagt så mye om det før. Radiator: Black Ice Pro 2 CPU blokk: AC Cuplex XT s939 GPU Blokk: AC twinplex 6800/7800 Vanntank: Vanntank m/pumpe Slanger: Tygon Anti-kink slanger Ekstra: Gjengetape Nipler til GPU blokk og CPU blokk Papst 26 dB vifte, kjøres på viftestyring Til sammen 2193,- + Frakt (slanger ikke tatt med) Hva synes dere om oppsettet? Petter Endret 21. februar 2006 av chase Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hvilke type skruer er det der da? skal selv teste litt med noen seks kant skruer på mine vifter på et prosjekt, du har vel ikke vurdert det også eller? Så ganske pent ut det der da Vannkjølingen blir bra den da, skal selv ha en black ice pro III radis selv men du har vel ikke siklet litt etter den der APOGEE blokka da? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Nice, den grillen bak likte jeg, måten den er senket ned men viftehullet bak, hva har du gjort der? syns å huske av det ikke var rundt før .. Eller surrer jeg bare ;p Ser bra ut oppsettet Stå på! Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Joda, han kuttet det rundt og kjøpe en 120mm vifte Lenke til kommentar
chase Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Hvilke type skruer er det der da? skal selv teste litt med noen seks kant skruer på mine vifter på et prosjekt, du har vel ikke vurdert det også eller? Så ganske pent ut det der da Vannkjølingen blir bra den da, skal selv ha en black ice pro III radis selv men du har vel ikke siklet litt etter den der APOGEE blokka da? 5632796[/snapback] Det er innvendige sekskantskruer (umbrakoskruer) med gummi på... I denne rekkefølgen: skrue - o-ring - viftegrill - gummigjennomføring - vifte Nei, jeg skal ha den AC blokka uansett Nice, den grillen bak likte jeg, måten den er senket ned men viftehullet bak, hva har du gjort der? syns å huske av det ikke var rundt før .. Eller surrer jeg bare ;p Ser bra ut oppsettet Stå på! Øyvind 5632828[/snapback] Du har helt rett bare se her Bestiller vannkjølingen en av dagene nå..det blir gøy, nettopp hatt besøk av en kompis som har vannkjøling, den lagde ikke e lyd :O Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Nice Men hva gjorde du med hullet bak da? Stålplast elns? *lyst på vannkjøling***orker ikke jobbe** Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Ahhh, samme skruer som jeg skulle bruke har 25stk på 20mm liggende og 10 stk på 10mm som skal testes litt med. Men jeg tipper det er m4 skruer du har da, noen ide hvor man kan kjøpe m3 da? siden hullet til viften er 3mm og m4 skruer er 4mm i diameter. Lenke til kommentar
chase Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Nice Men hva gjorde du med hullet bak da? Stålplast elns? *lyst på vannkjøling***orker ikke jobbe** 5632961[/snapback] I used the magic stick (dremel) Ahhh, samme skruer som jeg skulle bruke har 25stk på 20mm liggende og 10 stk på 10mm som skal testes litt med. Men jeg tipper det er m4 skruer du har da, noen ide hvor man kan kjøpe m3 da? siden hullet til viften er 3mm og m4 skruer er 4mm i diameter. 5632970[/snapback] Jeg har M5 M3 har de vel på clas(?) Jeg har bare borret hull i viften, det er det letteste..festet med mutter i bakkant. Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Magic Stick, hvor har je hørt det før.. *tenke*. jo! musikkvideo-50Cent - P.I.M.P Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Nei, på biltema og clas har de bare m4 og oppover Lenke til kommentar
chase Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Nei, på biltema og clas har de bare m4 og oppover 5633158[/snapback] Ah, ok du får bare borre hull da Noen flere meninger om vannkjølingen? Petter Lenke til kommentar
chase Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Hei igjen I dag har jeg funnet knapper til viftestyringen på kontrollpanelet Har vært mye frem og tilbake med plexien + at det var dyrt. Men så fant jeg i dag 4 knotter som passet perfekt på voftestyringen min De er svart og jeg har planer om blått lys bak de.. Her har du de: Dette betyr at det ikke er lenge til kontrollpanel- update Ingen som har flere meninger om vannkjølingen? Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Ser bra ut! Akkurat de som sitter på min det, Rheobus Ahh, fint! Gleder meg [Har allerede sagt min mening om vannkjølinga ; ) ] Stå på! Øyvind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå