chase Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Nice chase..Virkelig bra.. 5590094[/snapback] Takker Mr_Razer, fint at du følger med på logen min Det var det jeg tenkte meg ja Lurer på om jeg skal lage noen nye i uv blå plexi? Men den plexien på baksiden, du har vel ikke vurdert å kutte vekk den delen av kabinettet som er fremhevet fra ramma? slik at plexien kommer kant i kant med plata 5590111[/snapback] Der sa du noe veldig smart, det er akkurat det jeg har tenkt å gjøre, hadde ikke tenkt å si noe før det var ferdig, men det gjør da ikke noe,dette blir sikkert gjort i morgen også Petter Lenke til kommentar
chase Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) UPDATE! Jupp, da var det update tid igjen DVD-ROM: Ja, nå har jeg endelig blitt ferdig med poleringen av DVD-ROM. Denne har vært mye stress med, første gangen gikk det rett i dass, men så fikk jeg noen tips av DJ-Sonic om at jeg måtte få vekk lakken først. Her er første forsøk: Men her er andre forsøk Etter pussing: Ferdig, med et lian li deksel som skal brukes som stealthing.vanskelig å gjengi effekten helt.. Her ser dere godt effekten, denne ble jo ikke heelt speil men det var det beste jeg fikk til.. Plexi i luftehull bak #2: Jeg tok en sjefsavgjørelse og bestemte meg for å kvitte meg med denne rammen: Slik: Så skjærte jeg ut en plexi bit til den Blir dessverre ikke noen uv bilder av den... Hva synes dere ? Petter Endret 12. februar 2006 av chase Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Dvd-romen ble jo ikke så ille da men ikke like bra som dekslet. Og den nye plexibiten så bra ut KUTGW! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Ser nice ut Så jo greit ut resultatet, skal vel ikke klage så fælt? Stå på! Lenke til kommentar
chase Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Dvd-romen ble jo ikke så ille da men ikke like bra som dekslet. Og den nye plexibiten så bra ut KUTGW! 5593940[/snapback] Jeg er ganske fornøyd med DVD-romen, var mye stress og er glad for at jeg klarte å få det så bra Ser nice ut Så jo greit ut resultatet, skal vel ikke klage så fælt? Stå på! 5594008[/snapback] Takk, nei som jeg sa over, jeg er hvertfall fornøyd.. Noen flere kommentarer? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Blei nice det der chase.. Begynner å ligne mer og mer på Shinymaster.. Skinner like mye begge to.. Stå på, dette blir (Og er) kjempe bra.. Lenke til kommentar
chase Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Blei nice det der chase..Begynner å ligne mer og mer på Shinymaster.. Skinner like mye begge to.. Stå på, dette blir (Og er) kjempe bra.. 5595017[/snapback] Takker, liker veldig godt shinymaster selv Jeg begynner å lure på om jeg skal polere hele baksiden...( og inni?) *tenke tenke* Petter Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Tittet først innom tråden din i dag, og en ting skal du ha: Det er den best organiserte workloggen jeg har sett. Index til alle updatene osv. Takk rett og slett :- ) Lenke til kommentar
chase Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Tittet først innom tråden din i dag, og en ting skal du ha: Det er den best organiserte workloggen jeg har sett. Index til alle updatene osv. Takk rett og slett :- ) 5595062[/snapback] Hei, takker Har brukt litt tid på å organisere logen, samlet litt updates osv.. Selv klarer jeg ikke å lese rotete logger, med 5 sider snakk mellom hver update.. Hva synes du om arbeidet mitt da? Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 hei igjen! Jeg fant noe som ligner på de håndtakene dine der http://forums.bit-tech.net/showpost.php?p=...152&postcount=5 "Så vet vi det" Men da ser du vertfall sånn ca litt mer ossen det blir : ) Syns det egentli så litt fint ut jeg=) Lenke til kommentar
chase Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 hei igjen! Jeg fant noe som ligner på de håndtakene dine der http://forums.bit-tech.net/showpost.php?p=...152&postcount=5 "Så vet vi det" Men da ser du vertfall sånn ca litt mer ossen det blir : ) Syns det egentli så litt fint ut jeg=) 5597388[/snapback] Hei, stor takk Er nye planer ser det ut som... jeg skal ha vannkjøling og kommer til å lage en slags "shroud" til radiatoren, så det blir ikke mye plass til håndtak der lenger Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Ahh, tøft! Noe sånn som Klikka da? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hmm... fikk du noen ider da du så meg lage shroud? :!: Så hva skal du lage din av da? tykk eller tynn plexi, for du kan jo f.eks. bruke 8mm uv blå plexi som du kutter 45 graders vinkel på og bare limer sammen med badroms-silikokon Skal det være noen gaverte motiver på den da? men hva med å bare lage et lite påbygg på toppen av noe polert eller lakkert aluminium kanskje? Du kan foresten bare sette håndtakene på der da Lenke til kommentar
chase Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Ahh, tøft! Noe sånn som Klikka da? 5599786[/snapback] Du har skjønt det Hmm... fikk du noen ider da du så meg lage shroud? :!: Så hva skal du lage din av da? tykk eller tynn plexi, for du kan jo f.eks. bruke 8mm uv blå plexi som du kutter 45 graders vinkel på og bare limer sammen med badroms-silikokon Skal det være noen gaverte motiver på den da? men hva med å bare lage et lite påbygg på toppen av noe polert eller lakkert aluminium kanskje? Du kan foresten bare sette håndtakene på der da 5600385[/snapback] Vel, for øyeblikket ser jeg ingenting for meg..tenker å lage den ekstern, slik at den ikke tar luft fra kabinettet, der er jo bare varm luft Lager en sktechup skisse nå snart så får dere se Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Fett, men hvis du setter den på toppen så får du jo blåst mer kald luft ut fra kabinettet Men sender du .skp til meg etterpå? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Og meg? Tror det kommer til å se bra ut ; ) Som klikka sier, du får blåst masse varm luft fra kassa Lenke til kommentar
chase Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Hei Noe jeg har sagt før, men som dere kanskje ikke vet, er at jeg skal kjøpe vannkjøling. Har vært litt frem og tilbake med oppsettet, derfor har jeg ikke sagt så mye om det før. Radiator: AC Evo 120 m/nipler CPU blokk: AC Cuplex XT s939 GPU Blokk: AC twinplex 6800/7800 Vanntank: Vanntank m/pumpe Ekstra: Gjengetape Nipler til GPU blokk og CPU blokk Papst 26 dB vifte, kjøres på viftestyring Cooltek UV tilsetning, blå AC Fluid til sammen 2120,- Det er oppsettet mitt, tenker at jeg prøver med singel raddis først og ser hvilke temps jeg får, er de høye kjøper jeg enda en radiator. Hva synes dere om oppsettet? Petter Endret 16. februar 2006 av chase Lenke til kommentar
spyro Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Oioioi... Jeg ynes det oppsettet så bra ut, og jeg likte spesielt designet på den CPU-blokken. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hadde jeg vært deg så ville jeg gått for danger den blokker men disse koster en del, spes på microplex Du har vel ikke vurdert å sjekke opp en plass i utlandet som sender som gave kanskje? Lenke til kommentar
chase Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Oioioi... Jeg ynes det oppsettet så bra ut, og jeg likte spesielt designet på den CPU-blokken. 5615118[/snapback] Ja, jeg skulle egentlig ha en cuplex PRO, men når jeg så den blokken ville jeg mye heller ha den. Hadde jeg vært deg så ville jeg gått for danger den blokker men disse koster en del, spes på microplex Du har vel ikke vurdert å sjekke opp en plass i utlandet som sender som gave kanskje? 5615175[/snapback] Personlig liker jeg ikke de danger den blokkene de har på microplex til s939, da synes jeg cuplex XT er et mye bedre valg Blir for mye styr synes jeg... Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå