ovinn Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Spm, hva skal du bruke de til? Bare pynt? Tror ikke helt på at de der holder til å løfte kabinettet ditt når alt av hw og sånt er inni der men.. kan hende jeg tar feil! Jeg syns vel ikke helt at det ble så pent, ville ikke gjort det selv trur jeg, men min mening da Kutgw! Øyvind Lenke til kommentar
chase Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Spm, hva skal du bruke de til? Bare pynt? Tror ikke helt på at de der holder til å løfte kabinettet ditt når alt av hw og sånt er inni der men.. kan hende jeg tar feil! Jeg syns vel ikke helt at det ble så pent, ville ikke gjort det selv trur jeg, men min mening da Kutgw! Øyvind 5581097[/snapback] Hm, ok, er litt enig. De skal jo seff poleres, de klarer nok å løfte caset Men kanskje det blir litt mye tenker jeg.. Takker for ros Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 Tror nok det blir litt for mye med de der håndtakene på toppen, så hvilken lakk skal du kjøpe deg da ser jo ganske ok ut den der lakken i fronten Så hvor mye plexi trengre du til fronten da? Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 Hei. se der ja nice work Håndtak : tja, det er ikke det værste jeg har sett faktisk, hadde de vært blanke så tror jeg egentlig de hadde passet inn i theme ganske bra jeg. og ja de er sterke nok til å løftes i men hadde kanskje samtidigt prøvd å fått dem inn designet av resten av kassa. hvorfor ikke prøve ? blir det for jæ.... så kan du jo bare skru dem av igjenn. ser ikke noe problem i å prøve ihvertfall. men blanke må de være da. men hver sin smak det vettu Lenke til kommentar
adnan Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 Lakken på kabinettet er vell orginal enda? Har du tenkt til og gjøre noe mer med denne? Lenke til kommentar
chase Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 Tror nok det blir litt for mye med de der håndtakene på toppen, så hvilken lakk skal du kjøpe deg da ser jo ganske ok ut den der lakken i fronten Så hvor mye plexi trengre du til fronten da? 5582209[/snapback] Ok, skal kjøpe motip lakk, prøve å få til speilsvart Plexi til fronten? Skal lage nytt viftefeste i plexi i front hvis det var det du tenkte på... Hei. se der ja nice work Håndtak : tja, det er ikke det værste jeg har sett faktisk, hadde de vært blanke så tror jeg egentlig de hadde passet inn i theme ganske bra jeg. og ja de er sterke nok til å løftes i men hadde kanskje samtidigt prøvd å fått dem inn designet av resten av kassa. hvorfor ikke prøve ? blir det for jæ.... så kan du jo bare skru dem av igjenn. ser ikke noe problem i å prøve ihvertfall. men blanke må de være da. men hver sin smak det vettu 5582232[/snapback] Ja, hvorfor ikke, kan jo kanskje polere et og så hvordan det blir...Kan du utdype den delen med å få de mer inn i designet i kassa? Lakken på kabinettet er vell orginal enda? Har du tenkt til og gjøre noe mer med denne? 5582328[/snapback] Det har du helt rett i, skal lakkere kabinettet helt svart, men dette gjøres til slutt slik at jeg slipper å tenke på å beskytte lakken mens jeg modder... Takker for svar folkens, god respons Petter Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 Hei. Nei når jeg pratet om design så mente jeg at, kassa di er jo svart med krom og pluss alle detaljer som feks. vifte griller, display deksel osv. så kan det jo tenkes at det blir sprekt med dem, man vet jo aldri, en kan jo ikke bedømme et utseende ut i fra åssen dem sitter på kassa i den stand de er i nå, men ved å krome eller polere dem slik at de blir blanke så passer de jo inn i resten av krom osv. og først da får man et hel hets inntrykk av det og man kan da vurdere om disse blir noe pent med kassa eller ikke. Ut i fra det jeg kan se så er det som sagt ikke det styggeste jeg har sett, så det hadde vært utroligt spennende å sett hvordan de er krommet, men da må du gjøre det med begge og ikke bare en. Krom/poler dem blanke og sett dem der de skal være, ta et bilde av dette og legg det ut. Lenke til kommentar
chase Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 Hei. Nei når jeg pratet om design så mente jeg at, kassa di er jo svart med krom og pluss alle detaljer som feks. vifte griller, display deksel osv. så kan det jo tenkes at det blir sprekt med dem, man vet jo aldri, en kan jo ikke bedømme et utseende ut i fra åssen dem sitter på kassa i den stand de er i nå, men ved å krome eller polere dem slik at de blir blanke så passer de jo inn i resten av krom osv. og først da får man et hel hets inntrykk av det og man kan da vurdere om disse blir noe pent med kassa eller ikke. Ut i fra det jeg kan se så er det som sagt ikke det styggeste jeg har sett, så det hadde vært utroligt spennende å sett hvordan de er krommet, men da må du gjøre det med begge og ikke bare en. Krom/poler dem blanke og sett dem der de skal være, ta et bilde av dette og legg det ut. 5583072[/snapback] Aha, skjønner hva du mener nå Har forresten nettopp sleevet LCd display kabelen om igjen, men jeg tok den ikke helt inn der den skal inn til displayet, men det ser fitn ut nå Petter Lenke til kommentar
chase Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) UPDATE! Da var det update tid igjen ja... Har tatt mange bilder denne gangen Plexi i "luftehull", bak: Her er "luftehullet": Men nå er det vekke! Her er plexien, ferdig utskjært har tenkt å ha den slik: Tenkte også litt på denne: I UV Sleeving: Ja, da har jeg sleevet LCD displayet på nytt, denne gangen fikk jeg på riktige krympestrømper, et stress, men det var verdt det. Har også sleevet: 120mm vifte strømforlenger til viftestyring 3-pin til 3-pin vifteledning Enjoy: (tok den ikke helt inn mot displayet pga den biten kommer ikke til å synes uansett, og da slapp jeg å ta helt ny strømpe) Tok et UV bilde, rammen på viften er UV blå reaktiv, dette var en hyggelig overaskelse: En overall til slutt: Tenkte jeg skulle gi dere en liten overall, leenge siden dere har sett det: Front to back: Er jo ikke mye inni her, men slik ser kassen ut nå Hva synes dere? Mod on! Edit: la til noen UV bilder... Petter Endret 10. februar 2006 av chase Lenke til kommentar
egOIst Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 Goodi goodi. Må få se bilde med glasset festet og med UV lys. Kan sikkert få en fin detalj utav det der. mvh Arne : love : Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 Ser bedre ut sleevinga nå Bra ide med plexien og, har alltid likt å ha plexi på utsiden jeg, så ville gått for den : ) Mod on ja! Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 Blir nice dette likte plexein på baksiden. kanskje jeg skal gjøre det samme i BMB? Lenke til kommentar
chase Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 Goodi goodi. Må få se bilde med glasset festet og med UV lys. Kan sikkert få en fin detalj utav det der. mvh Arne : love : 5585374[/snapback] UV bilder er på plass i updaten Ser bedre ut sleevinga nå Bra ide med plexien og, har alltid likt å ha plexi på utsiden jeg, så ville gått for den : ) Mod on ja! Øyvind 5585379[/snapback] Takker for ros Blir nice dette likte plexein på baksiden. kanskje jeg skal gjøre det samme i BMB? 5585414[/snapback] Takker, det bestemmer du.. Har lagt inn noen UV bilder i updaten nå ^^ Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2006 Nice, er det den "vanlige" MIST vifta du får kjøpt på microplex? Med Blå LED? : ) Lenke til kommentar
chase Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Nice, er det den "vanlige" MIST vifta du får kjøpt på microplex? Med Blå LED? : ) 5586196[/snapback] Det er den som er HELT klar uten noe dilldall Petter Edit: Ringte til plastkomp i dag og spurte om plexirør, de skulle ringe igjen på mandag. Hvis jeg kjøper kortere lengde så blir det billigere frakt, så plexirørene kommer sikkert snart Endret 11. februar 2006 av chase Lenke til kommentar
chase Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2006 Hei igjen For å gi dere en liten tekst update så har jeg polert DVD-romen i dag, mangler bare bunnen på det så er den ferdig, i morgen tenker jeg på å lage viftefestet i plexi framme. Kan jo sikkert være jeg får tid til noe mer, men det blir sikkert update i morgen også Må stå på nå slik at jeg blir ferdig... hadde en liten anti-modde periode før jul.. Må nok en gang si takk for den gode responsen her, det hjelper på Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2006 Høres bra ut, gleder meg til å se bilder av den da du har vel ikke tenkt på å modde et vindu eller lignende i dvd rommen din? Mer dataljer om de der viftefestene dine? Lenke til kommentar
chase Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Høres bra ut, gleder meg til å se bilder av den da du har vel ikke tenkt på å modde et vindu eller lignende i dvd rommen din? Mer dataljer om de der viftefestene dine? 5589723[/snapback] Vel tror ikke jeg skal ha vindu, det er ingen steder man kan se inn til den, og så påvirker det stabiliteten, ergo støyen blir høyere angående viftefestene, så er det lignende de du har lagd Er fortsatt snakk om denne , den skal bare lages på nytt, finere og uten sprekk Petter Endret 11. februar 2006 av chase Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 11. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2006 Nice chase.. Virkelig bra.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2006 Det var det jeg tenkte meg ja Lurer på om jeg skal lage noen nye i uv blå plexi? Men den plexien på baksiden, du har vel ikke vurdert å kutte vekk den delen av kabinettet som er fremhevet fra ramma? slik at plexien kommer kant i kant med plata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå