chase Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 Najs bundle med stæsj! 5509554[/snapback] Takker Petter Lenke til kommentar
reds Skrevet 28. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2006 Det blir bare bedre og bedre, det her! Lenke til kommentar
chase Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Det blir bare bedre og bedre, det her! 5509891[/snapback] Takker igjen Petter Edit: er litt forelsket i LCD displayet akkurat nå Endret 28. januar 2006 av chase Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 28. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2006 Wow, så heftig ut det her Gleder meg til du begynner dette arbeidet...;D Kutgw! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg likte den der grillen Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 28. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg likte alt der Gleder meg til du polerer det! Lenke til kommentar
chase Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg likte alt der Gleder meg til du polerer det! 5510469[/snapback] Takk, i dag har jeg polert et lian li deksel, tynneren funket dårlig på anodiseringen så dekselet måtte pusses, men jeg fikk det ganske blankt. Har fått vekk lakken på cd dekslene så nå gjenstår bare å pusse og polere de.. Her er en liten teaser på hvordan det kommer til å bli: bildet er blurry med vilje.. ting som er polert: lian li deksel (1) Kontrollpanel deksel knapper AC grill ting som skal poleres: DVD-brenner lian li deksler (3 stk) mer? Petter Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Nyydelig! Blir bare bedre og bedre! Skal du polere Bulgin-bryteren også? Det som hadde vært kult er om du hadde polert hele stasen, altså det inni også, men det tar aaalt for lang tid Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Nyydelig! Blir bare bedre og bedre! Skal du polere Bulgin-bryteren også? Det som hadde vært kult er om du hadde polert hele stasen, altså det inni også, men det tar aaalt for lang tid 5518785[/snapback] Neida, jeg holder jo på å skal polere hele innsiden av mitt Men topp det der Så like bra ut det kontrolpanelet som i går når du viste med det Flott, da vet jeg at andonisering må pusset. Sparte jeg meg for det bryet, skal polere noen selv på neste mod eller på den jeg holder på med nå. Lenke til kommentar
chase Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Nyydelig! Blir bare bedre og bedre! Skal du polere Bulgin-bryteren også? Det som hadde vært kult er om du hadde polert hele stasen, altså det inni også, men det tar aaalt for lang tid 5518785[/snapback] Neida, jeg holder jo på å skal polere hele innsiden av mitt Men topp det der Så like bra ut det kontrolpanelet som i går når du viste med det Flott, da vet jeg at andonisering må pusset. Sparte jeg meg for det bryet, skal polere noen selv på neste mod eller på den jeg holder på med nå. 5518844[/snapback] Merk deg at for meg funket det ikke å pusse, jeg brukte en børste på en borremaskin, og så pusset jeg fra 240 til 1200 k for å få det jevnt og fint kom ikke en eneste ripe i dekslene når jeg pusset :S Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Høres flott ut, da vet jeg det Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 30. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2006 Hei. Vrææææl ! hadde jeg vist at det hadde blitt såååå fett så hadde jeg aldri gitt det bort ! (Tulla ) Nei detta ser ut til å blir en kjempe mod spør du meg, liker alt ved det, bra farge sammensettning, bra utført arbeid osv.... Nei et jæskla bra prosjekt, Stå på Lenke til kommentar
chase Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2006 Hei. Vrææææl ! hadde jeg vist at det hadde blitt såååå fett så hadde jeg aldri gitt det bort ! (Tulla ) Nei detta ser ut til å blir en kjempe mod spør du meg, liker alt ved det, bra farge sammensettning, bra utført arbeid osv.... Nei et jæskla bra prosjekt, Stå på 5524891[/snapback] tusen takk for det flotte komplimentet DJ-Sonic, prøver å få det så bra som mulig vettu, er ingen vits i å gjøre noe dårlig når man først gjør det Har 2 lianli deksler igjen+ et lian li deksel til diskettbrønnen, håper jeg får gjort noe i morgen, ellers blir det gjort på fredag.. Vet dere hvor jeg kan få tak i noe netting som hadde passet bra i fronten? Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2006 På jernia kanskje? Lenke til kommentar
chase Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2006 hm, ja kanskje det Men jeg kunne ikke dy meg jeg... Her er bildet av kontrollpanelet slik det ser ut nå, med LCD på Her er grillen: Kontrollpanelet skal behandles med noe polish, men jeg skal arbeide på den så har ikke tatt bryet enda synes dere? Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2006 NAJS! me like shiny things Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2006 Nice blir bare bedre og bedre dette, sier som DJ-Sonic Nei et jæskla bra prosjekt, KUTGW! Øyvind Lenke til kommentar
adnan Skrevet 30. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2006 Nice blir bare bedre og bedre dette, sier som DJ-SonicNei et jæskla bra prosjekt, KUTGW! Øyvind 5525380[/snapback] Sorry hvis jeg missa det, hvordan polering brukte du? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 30. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2006 Skikkelig fint der kontroll panelet! ! ! Lenke til kommentar
chase Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2006 takk, takk, takk, takk, takk, takk adnan: jeg brukte dette: Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå