Zappza Skrevet 23. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2006 Stakkars :sad: *trøstepå* Håper du blir fiksa fort da!! Lenke til kommentar
chase Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2006 Stakkars :sad: *trøstepå* Håper du blir fiksa fort da!! 5487339[/snapback] Takk, tror den sagen brukte cheat fordi den gikk sinnsykt fort gjennom. I enden av uken skal de fleste tingene være kommet i hus Gleder meg som en unge Petter Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2006 Argh, jeg vet hvordan det er... Spessielt når du har kommet inn i en rytme... Jeg liker de bulgin-bryterne bedre og bedre. Testa ut en på en parkeringsautomat igår. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 24. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2006 Argh, jeg vet hvordan det er... Spessielt når du har kommet inn i en rytme... Jeg liker de bulgin-bryterne bedre og bedre. Testa ut en på en parkeringsautomat igår. 5488575[/snapback] Og der sto i hvor mange timer ? :!: Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2006 Argh, jeg vet hvordan det er... Spessielt når du har kommet inn i en rytme... Jeg liker de bulgin-bryterne bedre og bedre. Testa ut en på en parkeringsautomat igår. 5488575[/snapback] Og der sto i hvor mange timer ? :!: 5488917[/snapback] Nei, jeg tipper ham tok med seg knappen eller hele automaten hjem Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2006 Pokker ta, busted... Dremel er en fin ting! Lenke til kommentar
chase Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Hei igjen Da har jeg fått dekselet jeg skal bruke til kontrollpanelet vil bare si: stor takk til DJ-Sonic som har gitt meg dette dekselet helt gratis, det andre alternativet jeg hadde hatt, var å lage selv. Dette: Som ser slik ut: skal bli slik: Slenger inn et bilde til: Gled dere, btw så kommer lian li deksler til alle brønnene forhåpentligvis i morgen, alt skal høyglanspoleres Petter Endret 26. januar 2006 av chase Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2006 Veldig fin den! DJ Sonic fortalte om den idag tidlig. Hvordan ble den laget? Gleder meg til alt blir polert! Keep Up The Good Work! Lenke til kommentar
chase Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2006 den følger med et matrix orbital vfd display Petter Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2006 sinsykt fin... Stå på..Dette blir veldig bra.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 26. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) den følger med et matrix orbital vfd display Petter 5503535[/snapback] Å, så han ofret en braket som fulgte med displayet sitt da? Så den er vel laget av aluminium da? Minner meg veldig om den braketen du får kjøpt til 20x4 displayene på microplex da. Koster jo 100 spenn elns. Gleder meg til å se nå du kommer deg i gang med kontrolpanelet De tre viftestyrings-knottene dine, kommer de i fra en viftestyring eller er det potometer eller lignende? Blir vel fett med bulginbryter da? Så hvortid betilte du de brønn dekslene da? Edit: Hvor er er den gamle start knappen montert, den som stod i kabinettet originalt. Endret 26. januar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 26. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2006 DJ Sonic er en snill mann ... Du har tenkt å lakkere den svart sant? Lenke til kommentar
chase Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2006 sinsykt fin...Stå på..Dette blir veldig bra.. 5503730[/snapback] Takk den følger med et matrix orbital vfd display Petter 5503535[/snapback] Å, så ha ofret en braket som fulgte med displayet sitt da? Så den er vel laget av aluminium da? Minner meg veldig om den braketen du får kjøpt til 20x4 displayene på microplex da. Koster jo 100 spenn elns. Gleder meg til å se nå du kommer deg i gang med kontrolpanelet De tre viftestyrings-knottene dine, kommer de i fra en viftestyring eller er det potometer eller lignende? Blir vel fett med bulginbryter da? Så hvortid betilte du de brønn dekslene da? 5503788[/snapback] Jepp, han donerte den til prosjektet mitt, grunnen til at jeg ikke kunne bruke det de selger på microplex, er at jeg skal ha viftestyringen under lcd skjermen, den på microplex er lcd displayet midt på. det er jo fire viftestyringsknotter der Det er en viftestyring som jeg har bestilt: Den lengst til høyre er en katodekontroll, av/på/lyd Gleder meg til bulginbryter ja Har bestilt følgende fra microplex: 4 lian li alu deksler + et 3.5 deksel LCD display viftestyring AC radiatorgrill 120mm MIST klar vifte 16.5 db ramkjølere standard grill til viften DJ Sonic er en snill mann ... Du har tenkt å lakkere den svart sant? 5503817[/snapback] Nope, det skal jeg ikke, jeg skal høyglanspolere den, slik at den blir blankere enn dette: Det samme skal jeg gjøre med disse: Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 26. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2006 Nice DJ-Sonic er virkelig snill;p;) Gleder meg til du begynner å bygge dette panelet=) hvor er Power knappen btw? Samme som Reset? Øyvind Lenke til kommentar
chase Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Nice DJ-Sonic er virkelig snill;p;)Gleder meg til du begynner å bygge dette panelet=) hvor er Power knappen btw? Samme som Reset? Øyvind 5504010[/snapback] Power knappen skal være bulgin knappen og den er her: Jeg gleder meg jeg også, blir vel til neste helg igjen, siden jeg må måle opp hvilken diameter jeg skal ha på plexirøret. Petter Edit: stort bilde Endret 26. januar 2006 av chase Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 26. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2006 Ja stemmer det Du skulle han en bryter der og;p hadde glemt den;) helt til neste helg, det er lenge, men vi venter nok på no godt;) Øyivnd Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 26. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2006 Hei. Det var da fælt og da , det er jo bare ei vfd ramme, hørte jeg noen si "VFD" :!: som var dyr nok (med innhold) Men nok om det. Det ser jo knall ut de løsningene der da, gleder meg virkelig til å se resultatet av dette Nei tar av meg hatten og sier bare. Keep modding dude Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 26. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2006 DJ Sonic er en snill mann ... Du har tenkt å lakkere den svart sant? 5503817[/snapback] Ja der sa du det. en snill "Mann" Lenke til kommentar
chase Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Update: Innkjøp! Da har pakkene mine kommet, og jeg er kjempefornøyd Jeg bare kjører på med bilder og kommentarer jeg, så får dere si det dere synes 2 pakker Her har vi innholdet i begge pakkene: Det er fra microplex pakken: LCD display AC grill 120mm MIST vifte 120mm standard grill nexus viftestyring 4 lian li 5.25 brønndeksler 1 lian li 3.5 brønndeksel Zalman RAM-kjøler som skal på grafikkkortet fra Netshop: 1 10cm blå katode CCFL kit forlengerkabel alle dekslene, disse skal høyglanspoleres: Viftestyringen, her følger det med to blå katoder: MIST vifte med grill: AC grill som skal i toppen, mest sannsynlig med uv blå plexi under: Og sist, men ikke minst; LCD displayet: Det funker! I braketten som utrolig nok hadde et akkurat stort nok hull (dumme meg) Det var det for i dag, det eneste jeg mangler til kontrollpanelet nå er plexirør, først må jeg måle og finne ut hvilken dim jeg skal ha på røret.. hva synes dere om stæsjet? Petter Edit: la til bilder av grill i topp Endret 27. januar 2006 av chase Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 Najs bundle med stæsj! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå