reds Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Ser bra ut dette her. Digga de viftene dine! Lenke til kommentar
nree Skrevet 7. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2005 Ser bra ut.. Stå på!! Lenke til kommentar
chase Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 hei takk for all god kritikk jeg har skjært ut vifte "foringen" på baksiden av kabinettet nå. vet ikke om den er helt ferdig enda, men bilder kommer i morgen. kameraet var utladet det som er planen er at jeg etterhvert skal ha en 120mm vifte der bak, men inntil videre skal jeg ha en 80mm. det jeg har tenkt å gjøre er å montere 80'en i litt plexi glass. da vil det bli slik at plexi glasset henger i 120mm skruehullene og 80'en i plexiglasset.(jeg har skruehull for 80,92 og 120mm) noen som har noen forslag til hva jeg kan bruke til å skjære opp plexiglasset med? baufil kanskje? kan jo bruke dremel, men glasset smelter veldig lett.. på forhånd takk Mvh Petter Lenke til kommentar
chase Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) her er utskjæringen.. bilder: etter: bare en liiten update.. skal skjære ut aluen i front nå etterpå tenker jeg... Petter Endret 18. januar 2006 av chase Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Kjempefint detta her. Stå på! Lenke til kommentar
iqsentralen Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 den vifta di prøvd å sette den lengere frem? eller? Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Dette ser meget bra ut. Gleder meg til neste update! Lenke til kommentar
chase Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) hei nå har jeg satt sammen dataen for en liten test view. fronten er ferdig skjært ut og jeg har tatt viften lenger frem, og som følge står trakten halvveis ut foran, men dette skal selvfølgelig fikses en av dagene. kan være jeg skal bytte en 80 med en 120 med en kompis, men det er ikke sikkert enda. noen som vet om papst 120mm 18db er digg? vinduet skal jeg begynne på en av dagene, skal bare teste på en liten bit med plexi å få kantene helt klare...har 1200 (korning) pussepapir jeg har sånn UV maling og (blå), noen som har noe forslag hvor jeg kan bruke den? cd rom: igjen: trakt som står ut vifte, som ble litt bedre nå den kom litt ut: front som skal skjæres ut: og sånn den ser ut nå: Petter Endret 18. januar 2006 av chase Lenke til kommentar
Damination Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 fet mod lykke til videre Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Kjempebra! Håper du får gjort noe med den trakten da. --- OT: Hvilken CPU-kjøler har du? Lenke til kommentar
chase Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 hei jaja seff får jeg skjært av den, men om et par dager... jeg har zalman et eller annet..den kostet 400 på komplett..huskser ikke akkurat navn på den.. takk for all posistiv tilbakemelding! tar imot alle ideer og den slags! f eks hvor jeg kan bruke UV maling? noe mer jeg kan gjøre som dere kommer på? tenkte jeg skulle lage noen LED's i viftene elns..spess på CPU viften.. mvh Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Heisann! Fet modd detta her Stå på! Angående uv maling, så hadde det sett helt sykt ut hvis du hadde malt hele innvendig med malinga Hadde blitt knæsj! Ser du har et ASUS A8N SLI Premium kort der.. Diggeste kortet ever! Ellers, gleder jeg meg til neste update -Qvin- Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Hva med en av disse til pci slot'sa? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SPK08UVBL Lenke til kommentar
Itw Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Tøff mod, vist det var noe jeg kunne ønsket meg og sett var det att denstilie vifta stod inne i tunnelen liksom. Att du fikk den til å stå inni trakten, det tror jeg hadde blitt rått. Og da tenkte jeg om du har mulighet og klippe av viften i fra festene den har nå også klippe den sånn att den akkurat passer inne i trakten og da kunne du limt den fast? Bare en tanke... Men ellers drit bra jobba! Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Knall, detta her! Lenke til kommentar
chase Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Tøff mod, vist det var noe jeg kunne ønsket meg og sett var det att denstilie vifta stod inne i tunnelen liksom.Att du fikk den til å stå inni trakten, det tror jeg hadde blitt rått. Og da tenkte jeg om du har mulighet og klippe av viften i fra festene den har nå også klippe den sånn att den akkurat passer inne i trakten og da kunne du limt den fast? Bare en tanke... Men ellers drit bra jobba! hei! takk for alle svar! tenkte litt på det du sa itw og er veldig enig. derfor gjorde jeg det:P her er bilde: nå er det ytterligere mer å sparkle mellom sprekken...noen ideer om hva annet jeg kan bruke til å fylle igjen der? installert: dj ovin: er et deluxe , er ikke såå sikker på UV maling i hele kabinettet..kan blir litt for mye..har jo UV blått plexi som skal på og.. jeg tenkte på noe småe detaljer som kunne males.. l4ss3: ja, det er en tanke, men vil bestille det når jeg skal bestile noe annet derifra...dyyyr frakt.. PS: tar gjerne imot flere ideer, fyr på! Mvh Petter Endret 10. oktober 2005 av chase Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 dj ovin: er et deluxe , er ikke såå sikker på UV maling i hele kabinettet..kan blir litt for mye..har jo UV blått plexi som skal på og.. jeg tenkte på noe småe detaljer som kunne males.. Ojojoj.. Glemte å se på kjøleløsninga der... Huff da.. Men med malinga, så var ikke det helt seriøst fra min side Hadde blitt for mye det... Men hva med cd-rom og hdd da? eller bare noen deler på de? Lenke til kommentar
chase Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 ja det er det jeg tenker på og...kanskje cpu viften? hdd er i en zalman hdd-oppheng så den lar jeg være som den er men jeg lurer på om å lage vindu i cdrom'en..slik at man kan se når cd'en går rundt og sånn... mvh Petter Lenke til kommentar
chase Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 noen som vet om noe jeg kan male med UV blå? jeg har funnet ut at jeg skal male CPUviften med den...så RÅTT ut... noen flere ideer? bare å komme med de... mvh Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Hvis du har en Zalman GPU-Kjøler med vifte på kunne du gjort det samma Og det med Cpu-vifta og cd-rommen høres rått ut! Men cd-rom-modden blir vel egentlig bare bra hvis du kan se den Og det tenker jeg meg at du gjør hvis du skal gjøre noe som det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå