chase Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Dette blir jo drit fett, Petter Har du gjort slik med flere kabinetter før, eller er dette ditt første prosjekt? 5276473[/snapback] dette er mitt første prosjekt.. Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Så ut som en grei pakke det der PSU'en ble najs. Kan du teste ledsene? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Fy faen så rå psu .. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 *kosepå psu* (for den har jeg selv^^) Dette så konge ut da. Men hvorfor psu modding kit? når alt er sleeva fra før... Lenke til kommentar
chase Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 *kosepå psu* (for den har jeg selv^^) Dette så konge ut da. Men hvorfor psu modding kit? når alt er sleeva fra før... 5288036[/snapback] fordi PSU'en har røde kontakter og jeg ville ha blåe... + at jeg trenger litt backup sleeves... Petter Lenke til kommentar
chase Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 hei igjen Jeg har tenkt å ha lcd display i PC'en min.. jeg tenkte å kjøpe et lite og kanskje et stort til saken: Tingen er at jeg klarer ikke å bestemme meg hvordan jeg skal plassere en bryter og lcd skjermen... nr 1: skjerm oppe og bryter under (start-bryter) nr 2: bryter oppe og skjerm nede specs: Bulgin vandal bryter Cooltech Lcd skjerm og her er hvordan jeg ser for meg vinduet i siden muligens... si hvilken dere likte best.. Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hmm... jeg syns den med knappen nederst var finest! Vinduet ble bra! Stå på! Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Det passet best med knapen nederst. så ikke noe serlig bra ut når den var på toppen Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Knappen nederst. Blir fint dette, hvis det blir gjort ordentlig. Fint sidevindu og. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Knappen nederst. Blir fint dette, hvis det blir gjort ordentlig. Fint sidevindu og. 5293304[/snapback] ja glemte å komentere sidevinduet her da Men det ser bra ut stå på Tror ikke jeg har sett noen med lignende vindu før, hvilket lcd displeay skal du ha da? Lenke til kommentar
chase Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 takk for så kjappe tilbakemeldinger Tror jeg skal kjøpe det fra microplex også skal jeg se omjeg skal kjøpe en 7" lcd fargeskjerm som jeg skal plassere oppe, foran med sidevinduet et sted. i dag sendte netshop noen pakker med thumbscrews til meg må snakke litt mer med frozencpu.com og se om de kan sende som gave til meg... da skal jeg handle litt stasj der.. Petter Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Kjempefint Chase.. Må jo ha der knappen er nederst og displayet er over.. Blir bra dette.. Fint "Vindu"..Plexi.. Lenke til kommentar
chase Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 hei nå har jeg laget en skisse av sidevinduet med skjerm i... hva synes dere om ideen? Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Ser tøft ut! HVor mye koster denne skjermen? Link? Ikke sett mange som bruker en lcd-skjerm på kabinettet Stå på! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Ser tøft ut! HVor mye koster denne skjermen? Link? Ikke sett mange som bruker en lcd-skjerm på kabinettet Stå på! 5294502[/snapback] Jo. Mange som bruker det. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Ser tøft ut! HVor mye koster denne skjermen? Link? Ikke sett mange som bruker en lcd-skjerm på kabinettet Stå på! 5294502[/snapback] Jo. Mange som bruker det. 5294506[/snapback] Å Sikkert ikke sett på riktig sted til riktig tid da.. Men har sett tre fire elns før deg da, men samma det Lenke til kommentar
jingt Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hey, du stjal navnet mitt Lenke til kommentar
chase Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 hei Er et par som har brukt lcd skjerm før, men de fleste har brukt en slik som er ment til PSOne, som er en 5", jeg derimot, har tenkt å bruke 7" widescreen Lilliput 7" lcd skjerm synes dere? Noen forslag til prosjektet helt generelt? Petter Lenke til kommentar
chase Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Hey, du stjal navnet mitt 5294964[/snapback] ? Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Fin LCD ja Ja er vel mest PSOne skjermer som er blitt brukt. Jeg har ingenting å føye til nå, syns det er veldig bra gjennomført Skal du lage ramme på MCD'n, eller bare feste den rett i plexi'n? Kan du legge ut en liten "plan" over hva du skal gjøre der?` Øyvind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå