randomhero Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 definitivt nr 2 petter;) sjekk posten min nå, sketch up tegning med vanntanker isteden for viftehull Lenke til kommentar
chase Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 ingen som har noen forslag, kommentarer? Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Syns nr. 2 er best, den andre var liksom ikke passende, syns jeg, ble litt for mye med den streken under og den over hele.. Lenke til kommentar
chase Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 hei ja det virker som om de fleste er enig om det... men nå skal jeg legge meg og lage en phet logo så får dere se i morgen. dropper den laange T'en men beholder y'en. takk for tilbakemeldinger Petter Lenke til kommentar
chase Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 hei igjen Jeg har funnet ut at jeg har lyst å ha lcd display i modden min Jeg har funnet en litt spesiell en 4" lcd skjerm har blitt litt forelsket i denne og så snart jeg får lønn og "alt er i boks" (snakker litt med frozen cpu på mail), så tenker jeg å bestille denne og masse annet stasj. det andre stasjet, får dere vite hva er når jeg har bestilt vil gjerne ha noen synspunkter på denne Petter Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 for en herlighet, fikk lyst på en slik en selv jeg Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Ahhhh, hva koster herlighetetn da Hvor skal du polasere den da? Den kobles vel opp til skjermkortet på et vis. Kommer sikkert til å bli bra det der Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Digg!! Den kommer til å bli bra hvis du velger en sånn en Blir litt status over modden din ( ikke det at det ikke er det allerede, for det ER det:)) Keep On Modding! Øyvind Lenke til kommentar
kdog Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Med 4" fargeskjerm begynner det å ligne litt på "Pimp my ride"-konseptet.. Hvem står vel egentlig bak en bil og glaner på film på en skjerm i bagasjerommet? Status på LAN følger vel med garantien på skjermen. Lenke til kommentar
chase Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Digg!! Den kommer til å bli bra hvis du velger en sånn en Blir litt status over modden din ( ikke det at det ikke er det allerede, for det ER det:)) Keep On Modding! Øyvind 5234142[/snapback] takk ja det var det jeg tenkte og... en liten skjerm hever status eller kvalitetsfølelsen og det er jeg litt på jakt etter Med 4" fargeskjerm begynner det å ligne litt på "Pimp my ride"-konseptet.. Hvem står vel egentlig bak en bil og glaner på film på en skjerm i bagasjerommet? Status på LAN følger vel med garantien på skjermen. 5234166[/snapback] ja hehe blir vel sånn thats casemodding! Petter Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Tro meg, har kikka på den! Men den koster jo litt da.. =/ Lenke til kommentar
chase Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Tro meg, har kikka på den! Men den koster jo litt da.. =/ 5238431[/snapback] mhm men jeg synes det er greit i forhold til lcd skjermer... sånn sett blir det ikke så dyrt skal som sagt bestille en del annet der og PS: i helgen blir det nok litt modding;) Petter Lenke til kommentar
phOn Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Det blir tøft med LCD, og logo nummer 2 var best. Gleder meg til update, blir den stor? Lenke til kommentar
chase Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 ja, det kan være.. men har ikke fått alt stæsjet enda skal lage en ny logo i helgen tror jeg da har jeg tid til litt modding og annet Petter Lenke til kommentar
phOn Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Gleder meg, du er god! Likte den P'en din spesielt Sikkert fordi jeg har PhoeniX som egentlig nick Lenke til kommentar
chase Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 takk varmer å høre sånt... har tenkt å kjøpe sånn bulgin vandal bryter også.. tror den vil passe bra inn *modding i morgen* Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 takk varmer å høre sånt... har tenkt å kjøpe sånn bulgin vandal bryter også.. tror den vil passe bra inn *modding i morgen* Petter 5241525[/snapback] Hvordan ser den bryteren ut da? Lenke til kommentar
chase Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 hei den ser sånn ut må finne et lurt og bra sted å ha den... men i morgen tror jeg jeg skal lage ferdig sånn at viften sitter på riktig plass fremme. noen som vet hvor det går an å få tak i UV blå spraymaling? har sånn vanlig maling men det blir mye jevnere og finere med spraypaint. Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 åå, sånn vil jeg og ha!! Orker ikke regne ut, men hvor mye betaler du i NOK? Selger de sånne knapper der uten lys? Sånn som Caliber bruker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå