UAM Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Lurte på om det finnes SATA disker med molex, andre en WD Raptor? Klar over at man kan kjøpe overganger og slikt, men lurte bare. Skal kjøpe meg 2 250GiB disker og det er kjipt å måtte betale en hundrings ekstra for overganger. Men må jeg så må jeg. Har prøvd å finne ut av det på div. specs. sider, men finner inget entydig svar. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kjøpte min første Sata disk Maxtor Maxline II 250gb SATA og kjøpe en overgang også men det hadde jeg ikke trengt siden det var molex kontakt på den også. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Alle Wd har molex, ikke bare raptor. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ja så blir WD og endel Maxtor disker har Molex, tror også det skal stå spesefik hva slags strøm inngang det er. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg vurdere 2 DiamondMax 10, men står ikke om de har molex eller ei, om jeg ikke er blind da.. Tror jeg tar sjansen likevel. Bommer jeg får jeg vel bare krype til korset. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Molex-sakene kom først og fremst når SATA kom på markedet og de færreste psu'n hadde sata-kontaktene. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Etter mye om og men, fant jeg omsider svaret. DiamondMax 10 har ikke Molex. Får ta meg en tur på biltema. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Har en hitatchi s-ata 80gb med molex.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå