Gå til innhold

Kule LILO boot-screens?

Anbefalte innlegg

Jeg driver og surrer litt rundt med å endre fra den vanlig LILO screenen til noe litt tøffere, alstå få LILO til å være grafisk(har faktisk fått det til med noen bootscreens jeg lasta ned fra nettet *proud*). Noen som har noen kule LILO bootscreens å dele med de andre her på forumet?

Ossen er det man egentlig lager sine egene, jeg har fått med meg det med at bildet skal være 640X480, være .BMP og være 16 farger osv, men ossen definerer man hvor valgene og timern skal være? Hadde vært litt kult med sånn egen Member of hw.no Screen :p

.:Jorek:.

Endret av Jorek
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her snakker vi LAN party brifing Y2k ikke sant :p

Forrige LAN jeg var på, så fyrte jeg opp LILO med en kule bootscreen, og alle bare, Yeah! driiitfett lissom :!:

Ooh, bilde når man booter, ikke akkurat noe nytt. Windows har jo alltid hatt det ;)

Nå restarter jeg maskinen en gang i århundre, så hvordan LILO ser ut bryr meg ikke. Har heller ikke noe meny så det er ikke akkurat så mye å se utennom "Loading Linux ......"

Bruk heller litt tid på å theme WM/DE din.

Lenke til kommentar

Å akkurat _hva_ mener du med det?

Jeg skjønner at du mener WindowManager'n min(fluxbox) og desktopen min...

Forslag til hva jeg kan gjøre?

Endret av Jorek
Lenke til kommentar

Å akkurat _hva_ mener du med det?

Jeg skjønner at du mener WindowManager'n min(fluxbox) og desktopen min...

Forslag til hva jeg kan gjøre?

Fancy theme til Fluxbox, GTK osv.... Et bra bakgrunnsbilde skader heller ikke. Det finnes også programmer som f.eks adesklets, Torsmo osv. Som gir desktopen det lille ekstra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...