Gå til innhold

Armand van Helden... kjedelig!

embark

Anbefalte innlegg

Det får da være måte på!

Har det noen gang slått noen: musikken til Armand van Helden er jo drittkjedelig! Ja ok, et par av sangene er fengende i fylla, men i edru tilstand... boring! Alt han gjør er å lage en beat og slenge på noen sampler fra diverse sanger rundtom. Newsflash: det kunne jeg også i 8. klasse. Sangene er jo like fra begynnelse til slutt.

Håper noen deler mitt syn. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var ein tilengar av Trance, Techno...beskriv det den som kan, for lenge sidan, men kan den dag i dag ikkje fatte at eg likte så repitiv musikk.

Armand van Helden har lite til felles med trance og techno.

enig, er nok noe inspirert av den musikken, men det lille du kan sammenligne hans musikk med i forhold til trance/techno, så blir hans versjon veldig kommers (pop musikk)

Lenke til kommentar
Var ein tilengar av Trance, Techno...beskriv det den som kan, for lenge sidan, men kan den dag i dag ikkje fatte at eg likte så repitiv musikk.

Armand van Helden har lite til felles med trance og techno.

enig, er nok noe inspirert av den musikken, men det lille du kan sammenligne hans musikk med i forhold til trance/techno, så blir hans versjon veldig kommers (pop musikk)

Er klar over det, var derfor eg skreiv "beskriv det den som kan". Eg legger mykje av den typen musikk i same sekk, blir for mykje å halde styr på.

Lenke til kommentar

Armand lager musikk innenfor House. Dance og Euro Dance sjangrene for å klare opp det :thumbup:

Det han lager, som han mener selv er House synes ikke jeg passer særlig bra. For enkelt, for kommærst. Men det han lager, som han mener er Euro Dance, er midt i blinken for sin sjanger og jeg må si jeg liker det :) Det er meningen at det skal være enkelt og fengende.

Nevner to sanger Armand har slått bra igjennom med i år: My my my såklart og Into your eyes.

Det folk bør tenke på før de uttaler seg, er at både Armand van Helden og Eric Prydz har laget så MYE MYE MYE mer enn de sangene som er nevnt her. Prydz for eksempel kom med et knallbra house album tidligere i år, og har kommet med flere gode remixer etter hvert som har falt bra i smak hos meg.

Armand har laget litt av hvert i år, men han har ikke ligget inne på DJ Mag.com's top 100 DJ list i ganske mange år på rad for ingenting...

Av Eric Prydz kan vi jo nevne Woz not Woz og Spooks.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...