Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT + Thomson Speedtouch 585 = Problemer

Anbefalte innlegg

Etter 6 lange uker og en sint e-post til NGT fikk jeg endelig tak på den trådløse ruteren som skulle komme før linja var koblet opp.

Konfigurasjonen skulle i teorien være noe av det enkleste i verden, det viste seg å være så feil som det kunne bli.

Etter mye om og men fikk jeg aktivert WLANet, eneste problemet er at de som kobler seg til WLANet ikke får surfet. De får koblet seg til og har god signalstyrke, men noen internett, nei, det får vi ikke.

Jeg som sitter på en Mac finner ikke WLANet engang.

Lyset til Internett skal i teorien lyse hele tiden, men her står det joggu meg og blinker. Jeg begynner å bli passe lei alt tullet. NGTs kundeservice er stengt, dessuten måtte jeg sikkert sittet i kø til i morgen om jeg hadde ringt, så derfor prøver jeg her.

Er det noen av dere som kan ha peiling på hva problemet kan være? Jeg er lei av alt tullet med NGT.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! vi er 3 stykker som har nesten det samme problemet. Vi ble tilsendt ruteren fra NGT èn uke etter at montør hadde vært her. Den skal egentlig være som sagt i hus før montør kommer. Når vi endelig fikk ruteren virket den ikke! Ruteren vi fikk var en BRUKT Speedtouch 580. Rundt en uke senere fikk vi en ny ruter av typen Speedtouch 585. Men har bare hatt problemer! netteverket er utrolig ustabilt... Har en tråd HER på HW jeg og...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...