_tHokA_ Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Da jeg leste topicen så tenke jeg på denne med en gang JackHammer is the most enormous, mind-blowing subwoofer ever created. You will literally not believe it until you see it. Standing in at 23” tall, 369 pounds, and with 12,000 watt peak music power handling, you will be hard-pressed to find something that will get in the ring with this heavyweight. Carbon fiber and glass fiber dust cap with aluminum honeycomb center Expanded polypropylene cone with mica filler for reduced mass and increased stiffness FEA designed progressive roll spider with 10 AWG integrated tinsel leads woven in to allow for 2.5” of linear cone movement one way 900 ounce strontium ferrite magnet with extended magnetic field gap technology and aluminum shorting ring 6.5” voice coil with a flat wound, long-excursion design incorporating 2.5” of x-max and 17 AWG high temperature aluminum wire Aluminum heatsink to maintain the optimum voice-coil temperature 6,000 RMS, 12,000 peak music power Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 altså, sub'n skal kobles i sub utgangen på forsterkeren. da driver ikke forsterkeren den men den sender sub'n signaler til den innebygde forsterkeren i sub'n. ja det er det jeg sier, den må koples gjennom en reiver/forsterker. den kan ikke kobles direskte nn på lydkortet i pc'n, det går ihvertfall ikke på det lydkortet jeg har, for det har jeg prøvd mange ganger. gjør slik som phax sier ui det forrige inlegget hans. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 hvor er sub utgangen?? skjønner at den er bak en plass.. men d er jo masse høl der jo.. så kan noen legge ut et bilde av hvor jeg finner den..!? d vilkle vært topp:P drit i det prosjektet der, det er bare hvis du skulle ha en sub uten noen forsterker imellom.. det du trenger nå er en kabel som går fra lydkortet i pc'n til forsterkeren. høyttalere og sub kobler du så inn i forsterkeren igjen. for best lydkvalitet så bruker du digital kabel fra pc til forsterker, så fremst du har optisk ut eller no sånn på lydkortet ditt. hvordan lydkort trenger jeg da?? har et sånn vanlig standard nå.. aner ikke hvordan men.. enda en ting: skal den ledningen som går fra pcen til forsterkeren gå fra der du putter inn til headsette ja!? er d egentlig bare så simpelt?? Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Da jeg leste topicen så tenke jeg på denne med en gang JackHammer is the most enormous, mind-blowing subwoofer ever created. You will literally not believe it until you see it. Standing in at 23” tall, 369 pounds, and with 12,000 watt peak music power handling, you will be hard-pressed to find something that will get in the ring with this heavyweight. Carbon fiber and glass fiber dust cap with aluminum honeycomb center Expanded polypropylene cone with mica filler for reduced mass and increased stiffness FEA designed progressive roll spider with 10 AWG integrated tinsel leads woven in to allow for 2.5” of linear cone movement one way 900 ounce strontium ferrite magnet with extended magnetic field gap technology and aluminum shorting ring 6.5” voice coil with a flat wound, long-excursion design incorporating 2.5” of x-max and 17 AWG high temperature aluminum wire Aluminum heatsink to maintain the optimum voice-coil temperature 6,000 RMS, 12,000 peak music power joa.. finn julegave d der.. litt i d sykeste lage d der da.. sinsykt stor værtfall.. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 du må ha ett lydkort spmom støtter digital out, elelr ett flerkanals lydkort, hvis du vil ha flerkanals lyd kopløet enten digitalt eller analogt. kjøp dette lydklortet og denne kabelen, og så setter du minijacken in i der det står "digital out" på lydkortet og en av de andre inn i en oransje inngang på forsterkern under ingangen så står det coaxial elns, denne finner du bakpå lydkortet, dette er den enkleste måten. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 du må ha ett lydkort spmom støtter digital out, elelr ett flerkanals lydkort, hvis du vil ha flerkanals lyd kopløet enten digitalt eller analogt. kjøp dette lydklortet og denne kabelen, og så setter du minijacken in i der det står "digital out" på lydkortet og en av de andre inn i en oransje inngang på forsterkern under ingangen så står det coaxial elns, denne finner du bakpå lydkortet, dette er den enkleste måten. ok..takk.. d der er vell de kablene som er mellom pcen å forsterkeren ja!? Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 ok..takk.. d der er vell de kablene som er mellom pcen å forsterkeren ja!? jepp den kabelen kan du bruke mellom pc og forsterker Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Da jeg leste topicen så tenke jeg på denne med en gang JackHammer is the most enormous, mind-blowing subwoofer ever created. You will literally not believe it until you see it. Standing in at 23” tall, 369 pounds, and with 12,000 watt peak music power handling, you will be hard-pressed to find something that will get in the ring with this heavyweight. Carbon fiber and glass fiber dust cap with aluminum honeycomb center Expanded polypropylene cone with mica filler for reduced mass and increased stiffness FEA designed progressive roll spider with 10 AWG integrated tinsel leads woven in to allow for 2.5” of linear cone movement one way 900 ounce strontium ferrite magnet with extended magnetic field gap technology and aluminum shorting ring 6.5” voice coil with a flat wound, long-excursion design incorporating 2.5” of x-max and 17 AWG high temperature aluminum wire Aluminum heatsink to maintain the optimum voice-coil temperature 6,000 RMS, 12,000 peak music power joa.. finn julegave d der.. litt i d sykeste lage d der da.. sinsykt stor værtfall.. off topic:Dem brukte den høytalern i en bil på Pimp my ride Dem brukte vel 5 forsterkere, 3 ekstra batteri og 6 kondensatorer for å drive den høytalern Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 off topic:Dem brukte den høytalern i en bil på Pimp my ride Dem brukte vel 5 forsterkere, 3 ekstra batteri og 6 kondensatorer for å drive den høytalern mere OT: vet du vilken sesong og episode? fikk lyst å se den! Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) off topic:Dem brukte den høytalern i en bil på Pimp my ride Dem brukte vel 5 forsterkere, 3 ekstra batteri og 6 kondensatorer for å drive den høytalern mere OT: vet du vilken sesong og episode? fikk lyst å se den! me2.. har sett d meste av pimp my ride.. men tydelivis en syk episode jeg ikke har sett.. hvordan bil var d i da?? Endret 6. oktober 2005 av ssswopp Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hva er frekvensresponsen til det monsteret der?? 0,1 til 5Hz eller noe?? Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 me2.. har sett d meste av pimp my ride.. men tydelivis en syk episode jeg ikke har sett.. hvordan bil var d i da?? fant ut at jeg hadde den på maskinen, bare ikke sett enda. s4e7, men nok OT, nå er det pimp my ride tid på meg! Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Er alt klinkende klart for deg nå? :!: Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Er alt klinkende klart for deg nå? :!: ja, jeg er en av de som trenger å få inn ting med teskje.. men tror jeg har alt klart nå.. sender inn flere poster om jeg ikke for til noe osv. da.. kan ikke begynne for slutten av neste år da.. sparer penger til 125ccm nå, så får spare til alt d stuffe her etter d.. men liker bare å ha d klart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå