aJz/zzz Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Hei! Eg har ikkje så god peiling på pc så eg lurte på om det var noe å eg burde bytte på denne pcen ? Har du nåke å anbefale? AMD Athlon 64 3700+ 2.2GHz Socket 939, 1MB, BOXED m/vifte Asus A8N-SLI Deluxe, nForce4 SLI, Socket -939,S-ATA,Dual-GbLAN,Firewire,PCI-Ex16 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309268 (Kabinett) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308238 (RAM) Logitech Media Keyboard Elite PS/2/USB, Retail Maxtor DiamondMax 10 250GB IDE ATA/133 16MB 7200RPM Razer Diamondback Plasma 1600dpi, Optisk Mus, USB Samsung 17" CRT Syncmaster 793S TCO99 Skjerm Sony CD-brenner IDE 52x/32x/52x/16x Hvit Combo OEM Thermaltake Silent Purepower 560W Strømforsyning, Sort, 20/24pin XFX GeForce 7800GTX 256MB GDDR3, HDTV 450MHz, PCI-Express,Dual-DVI/ViVo,Retail Endret 5. oktober 2005 av aJz/zzz Lenke til kommentar
drugis Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) ikkje kjøp IDE harddisk kjøp s-ata ikkje kjøp GTX kortet, kjøp GT kortet ikkje kjøp deluxe kortet men bytt det med premium kortet ikkje kjøp sony cd brenneren kjøp nec sin dvd brenner ikkje kjøp TWINX ram, kjøp value ram og vips du har råd til denne smekre skjermen http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305705&cks=SPK eller denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311135&cks=PLC Endret 5. oktober 2005 av drugis Lenke til kommentar
aJz/zzz Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Eg må nåk gå for den skjermen Endret 5. oktober 2005 av aJz/zzz Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) jeg er delvis enig med drugis. kjøp s-ata disk. et xfx 7800GT kort er også veldig bra, og det er mer kort for penga. bytt ut deluxe kortet med premium. (har noe med vifteproblemer og diverse å gjøre) nec eller benq brennere er begge bedre valg en sony, og gå for dvd, mye bedre plass på platene da vettu. men jeg mener at twinx rammen er et bra valg. gå for den jeg foreslår også at du velger denne skjermen. den er større, og med en så rå pc som du skal kjøpe, så er det mye bedre med en skjerm som klarer høyere oppløsninger. du vil ikke angre et sekund for å si det sånn. edit: du akn spare litt penger på å kjøpe en sånn en Endret 5. oktober 2005 av Spirre Lenke til kommentar
aJz/zzz Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
drugis Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Eg må nåk gå for den skjermen gå får samsungen lykke til med fint oppsett Lenke til kommentar
aJz/zzz Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Eg må nåk gå for den skjermen gå får samsungen lykke til med fint oppsett Takker,så alt ser heilt grett ut ? alle delene passer osv ? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Støtter drugis: Men ville beholdt den rammen du har satt opp!! Og ikke tenk på å kjøpe en 17" skjerm engang!! da blir jeg lei meg Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 17" rules! 1280 i oppløsning på 19" Kjøp god ram! ram er viktig. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 det er crt skjermer vi snakker om, og 19" crt klarer 1600*1200 jeg mener fremdeles at aJz/zzz burde i det minste kjøpe den 19" crten som jeg linka til. den koster ikke så mye mer, men vil gi en mye bedre spillopplevelse pga høyere oppløsning, og maskina vil klare å kjøre det også, for dette blir en rask maskin for en ganske bra pris Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 ikke kjøp Razer db plasma. Nå er vel Copperhead kommet ut? Lenke til kommentar
drugis Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 ikke kjøp Razer db plasma. Nå er vel Copperhead kommet ut? ikekj kjøp razer i det heile tatt, nå skal jeg ikkje skryte over det dårlige kjøpet mitt, musa suger, har ei lita hånd, og nor jeg spiller, så kommer tommelen om lillefingen utenom musa og demper til tider gliden og starter touche i musa med eit lite nykk gå for MX518, veldig godt kjøp Lenke til kommentar
drugis Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Men ville beholdt den rammen du har satt opp!! det mener selfølgelig eg og, men visst han ikkje skulle spreke budskjettet så, men visst du har råd, absolutt Lenke til kommentar
aJz/zzz Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Eg har sprokke budsjettet med 1500 Kroner allerede så... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 da kan det være like greit å kjøpe en veldig billig skjerm. så kan du heller investere i en bedre skjerm ved en senere anledning. Lenke til kommentar
aJz/zzz Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Ja det var det eg hadde tenkt Lenke til kommentar
drugis Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 nei!, ta heller ein litt billigere twinmos ram! det er så lite du merker av dei strammere timingsa! du vil ikkje angre nor du ser sasung skjermen din står på skrivebordet Lenke til kommentar
aJz/zzz Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 det er bra lurer på om eg skal bare begynne kjøpe inn delene og så venter litt på grafikk kortet til det blir litt billigere eller dårlig ide ? O_o Lenke til kommentar
Grith Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 det er bra lurer på om eg skal bare begynne kjøpe inn delene og så venter litt på grafikk kortet til det blir litt billigere eller dårlig ide ? O_o Det er jo helt opp til deg. Hvis du mener det er verdt ventingen så gjør du det. Men det er jo ikke sikkert prisene faller noe særlig da. Selv så venter jeg med å kjøpe ny PC til rundt nyttår i håp om at ATIs nye kort skal presse prisene ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå