kimen Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Får ikke denne sangen ut av hode Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 klassen har gått lei av den *skuff* spiller i stedet Mahnamahna! de blir vel sikkert lei den og Lenke til kommentar
all right Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Eg vett ikje om mormi ska ha brus.... Men eg går vertfall opp å hente meg brus Edit: det går i Mahnamahna hos oss og. Bare att i våres klasse spiller vi en som en klassen har sunget. Jeg tok det opp uten att han viste det :!: Endret 29. oktober 2005 av all right Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Er det police academy sample i begynnelsen? Ellers var det jo en helt grei sang dersom du ser bort ifra all vokal. IMO var den heller ikke morsom. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Er det police academy sample i begynnelsen? Ellers var det jo en helt grei sang dersom du ser bort ifra all vokal. IMO var den heller ikke morsom. 5077931[/snapback] ja er politiskolen... vokalen eier, og ser du ikke humorn i det så.. synd for deg. *I pity you* Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Thanks, most just loathe me EDIT: Forumklokka henger tydeligvis ikke helt med. Endret 30. oktober 2005 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hehe:P Nå har jeg dilla på den sangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå