Cheshire Cat Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 litt usikker om jeg heller skulle ha posta den på lyd forumet.. men syntes den er utrolig morsom og genial http://home.online.no/~r-helge/div/eirik%2...20ha%20brus.mp3 Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Nei takk, tror ho står over Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Ja, det ska ho! Endret 6. oktober 2005 av eMPea Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 ehm tragisk sang... nesjda Lenke til kommentar
Gene Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Sykt bra sang, elsker den :!: Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Nei, mamma er på diett. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Fy faen for en genial sang Lenke til kommentar
kafarsken1 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 haha, sinnsykt bra Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 spiller den jævli ofte i klasserommet vårt nye theme sangen vår Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Aner jeg en (russebil-)råne-slager? Partystarter? Stilig sang var det hvertfall Lenke til kommentar
Gene Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Brukte den på en årskavalkade-film i fjor, som ble vist forran hele skolen Den fester seg Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Brukte den på en årskavalkade-film i fjor, som ble vist forran hele skolen serriøst? sende meg? Den fester seg folk som stikker innom klasserommet vårt forteller at de hører det flere etasjer unna hører masse folk i lunsjen, som jeg aldri har sett, som småsynger "skaaaaa mordi ha brus?" Leif: skrev svar i quote Endret 9. oktober 2005 av AftaBurn Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 sitter på skola og spiller den nå jeg =) Lenke til kommentar
Leon Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Men, AftaBurn! Kjære venn, du har jo ikke skrevet fortellingen bak låta! Okei, nå skal dere høre. Det har seg sånn at Eirik Mikkelborg, og Bjørnar Johansen (menerjeghanhet), satte seg ned en ettermiddag med en datamaskin, en gitar og brennvin. Mye brennvin. De begynnte å lage sangen klokka 18:00, og fortsatte til klokka 24:00. Da de var ferdige, var de så beruset at de ikke husker en dritt -- Verken av prosessen eller noen av tingene som ble sagt -- Prøv å høre mot slutten av låta. Det snakket (blant annet "satan i fan" osv..) som du hører der; da de lagde det var de så beruset at i ettertid klarte de ikke å prøve å høre hva de egentlig hadde sagt. De husket rett og slett ikke -- og det er rett og slett ikke mulig å høre. De hadde altså sittet der i seks timer, og drukket seg så peise dritings, at de ikke husket en dritt etterpå. Vips, låta var lagd. Neste dag, fant de låta på pcen. Så vet dere det. Lenke til kommentar
kimen Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Drit rå denne sangen altså man koser seg meget når man hører denne Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hahahaha Får den ikke ut av hodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå