theDurkan Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg fikk ny maskin for noen uker siden, med et 6600GT-kort, med standard vifte. Jeg har ikke kunne spilt på denne maskinen, ettersom bildet begynner å hakke/lagge etter en stund. Det er når GPU-en kommer over 85 grader. Jeg har forsøkt nye drivere, og ren windows-instalasjon. Ingen av delene hjalp. Jeg satte nå på en passiv kjøler fra Zalman, uten videre hell. Nå står GPU på 99 grader idle. Og av en eller annen grunn gikk CPU-gradene fra 28 til 45. Det jeg lurer på er om det er varmen som skaper problemene (lyd fortsetter som vanlig), og om jeg setter på en kraftig kjøler vil dette problemet stoppe. Vurderer Zalmans Alcu-kjøler for skjermkort, ettersom jeg har god erfaring med deres Alcu-kjøler for CPU. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Sitter den skikklig ? I kontakt med GPUen ? Overklokking ? I så fall prøv standard Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg, den sitte skikkelig. Jeg har ikke overklokket heller. Satte på ny kjøler idag, ligger på 60 grader load, men spillene hakker fortsatt. Får sette opp en ny tråd med mer spesifikk info og i riktig tråd. Lenke til kommentar
viper44 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hadde du kjølepasta på gpuen da du byttet kjøler. Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 tviler på at det er pga grafikkortet blir for varmt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå