kewell79 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) linksys wrt54g og 3Com Connect Wireless 54Mbps 11g Compact USB Adapter med disse 2 får jeg kun 11 mbps på pcen jeg prøver er det noen innstillinger i linksys wrt54g jeg har oversett eller? noen tips? er bare 4-5 meter kanskje pcen står fra ruteren, oppå en hems, så det er ingenting som hindrer singalene heller Endret 6. oktober 2005 av kewell79 Lenke til kommentar
fizk Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 linksys wrt54g og 3Com Connect Wireless 54Mbps 11g Compact USB Adapter med disse 2 får jeg kun 11 mbps på pcen jeg prøver er det noen innstillinger i linksys wrt54g jeg har oversett eller? noen tips? er bare 4-5 meter kanskje pcen står fra ruteren, oppå en hems, så det er ingenting som hindrer singalene heller Sikker på at det er USB 2.0 på den maskinen du bruker USB på? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 hmmm...mest sannsynlig 1.0 fungerer ikke 54 da? Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kan hende du må inn å forandre slik at kortet får 54mbps, dette kan vær i "driverene" til trådløskortet. Må selv gjøre det slik med mitt ellers så får jeg også 11mbps når driverene til kortet står på automatisk hastighet. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) har prøvd det. satte det til 54, fortsatt 11, satte det til 2, for å se om det var rett plass jeg skiftet på, og da ble det 2. men 11 eller høyere fungerer ikke må også nevne at jeg bruker "mixed" på wireless nettwork mode, fordi jeg har en game adapter jeg har koblet til xbox som er bare 11 mbps Endret 5. oktober 2005 av kewell79 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) er det mulig å kjøpe en usb 2.0 hub eller noe å bruke på min litt eldre pc? det følgte med noen usb på min ny pc... det er vel usb 2.0 kanskje? , og kan brukes på min gamle? edit : kan slettes nå Endret 6. oktober 2005 av kewell79 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå