audunms Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Forstår det slik ar størrelse å vekt drar ned,resten er bare positivt. Og dette får den bare 2 med Alle telefoner har da mer eller mindre feil. Hei, hvis man leser delen om "Design og kvalitet" ser man at det er vel så mange ting den får kritikk for som den får ros for - også i tillegg til størrelse/vekt Endret 5. februar 2007 av audunms Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Dere gir dere virkelig ikke? Javel, kanskje telefonens design og kvalitet fortjener en 2'er, men det er få som er enig i at teksten gjenspeiler dette. Tja, det er ihvertfall inntrykket jeg har. Og da vil jeg spørre, sånn ut i lufta: Er det noen som er enige i terningkast 2 på "Design og kvalitet" ut i fra det Audun skriver i testen? Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Audunms: Hadde satt pris på om du også svarte på våre tilbakemeldinger angående manglende eksempler på videokvalitet. Om du har svart, og jeg ikke finner den posten, beklager jeg det Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Er det noen som er enige i terningkast 2 på "Design og kvalitet" ut i fra det Audun skriver i testen? Jeg rekker opp hånden. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ikke enig at dette kunne leses utifra teksten. For meg ble ikke 2 det logiske svaret. Men jeg kjenner ikke amobil.no sine rutiner på dette, så min mening er egentlig verdiløs. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Er det noen som er enige i terningkast 2 på "Design og kvalitet" ut i fra det Audun skriver i testen? Jeg rekker opp hånden. Duh... Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg er ikke enig i at teksten gjenspeiler karakteren. Jeg ble faktisk veldig overrasket. Teksten speilet en firer, med klare trekk for størrelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg