Chris_lox Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Vet ikke om denne er postet riktig sted. Men jeg bestilte min psp fra netshop på mandag. Og idag sporet jeg pakken og fikk en hyggelig opplevelse, se bildet. Pakken ble da innlevert til drammen omlastningssentral før klokken tolv. Og jeg bor 20 min fra drammen. Vil jeg få pakken i morgen tidlig? Noen som kan svare? Endret 5. oktober 2005 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Har ikke bodd i nærheten av Drammen selv, men av min erfaring kan det se ut som du får'n i morgen ja... Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 det var jo godt å høre, noen som kanskje kan gi et mer konkret svar? Lenke til kommentar
drugis Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) herregud tidsfordriv? Endret 5. oktober 2005 av drugis Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Hvor mange dager tror du Posten bruker å sende en pakke fra Drammen til Drammen? Den er jo der, såklart kan du hente den i morgen. Edit: Feilpostet, dessuten har du for mange linjer i signaturen din. Endret 5. oktober 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Vær så snill, spis en pizza, se en film på tven, og slutt og tenk på om den kommer i morra tidelig, eller på fredag morgen.... Teit å lage et emne for noe sånt.. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Vær så snill, spis en pizza, se en film på tven, og slutt og tenk på om den kommer i morra tidelig, eller på fredag morgen.... Teit å lage et emne for noe sånt.. hehe lol :!: Lenke til kommentar
Richie Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Bor selv i Drammen og jobber forresten på postterminalen også, og det pleier å gå en dag fra den har kommet til postterminalen til den kommer til ditt lokale postkontor. I hvertfall nå på denne årstiden som det er så mye post. Har kun vært borti en gang hvor pakka har kommet til postkontoret samma dagen som den har kommet til terminalen, og det var på sommern når det er minst post. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvor mange dager tror du Posten bruker å sende en pakke fra Drammen til Drammen? Den er jo der, såklart kan du hente den i morgen. rolleyes.gif Jeg skrev at jeg bor 20 min FRA drammen, og for det andre ligger den på omlastningssentral. Takker for alle seriøse svar, alle som syns tråden er teit ser jeg ned på PSP ruler Lenke til kommentar
drugis Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvor mange dager tror du Posten bruker å sende en pakke fra Drammen til Drammen? Den er jo der, såklart kan du hente den i morgen. rolleyes.gif Jeg skrev at jeg bor 20 min FRA drammen, og for det andre ligger den på omlastningssentral. Takker for alle seriøse svar, alle som syns tråden er teit ser jeg ned på PSP ruler ser ned på deg og Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Er så teit at det er nesten rørende dette Lenke til kommentar
kvase Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 kopierer bilde og henter pakka i morra med en gang posten åpner hehe Lenke til kommentar
am3k Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.Stenges på grunn av feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg