andersen106 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 topticken sier vel det meste! jeg lurt litt på om det er noe vits å kjøpe 64 takker for alle svar Lenke til kommentar
Peter Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg hadde XP pro fra før av, så jeg brukte tilbudet til MS om at man kunne "bytte" inn cdkeyen sin fra XP pro, og få en fullverdig (med cd og alt) versjon av XP64 dersom betalte frakt. Jeg kjører nå XP pro 64, og man merker forskjell! Alt som følger med XP er gjort om til 64 bit, og man merker definitivt en økning av ytelse. Raskere respons. Problemet er jo selvsagt drivere, men jeg har funnet drivere til alt jeg trenger, bortsett fra wifi USB pennen jeg bruker. Creative og Nvidia har begge 64 bits drivere, vet ikke med ATI, men de har det sikkert de også. Husk at det er kun drivere som må være 64 bit, xp64 er bakoverkompatibel med 32 bits programmer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Windows er ikke verdt prisen, men Windows XP 64 er vel windowsen som gir mest for pengene. Så jeg vil anbefale at du anskaffer den nye windowsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå