MartinGM Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Har nettopp fått et nytt Asus P4C800E deluxe etter at det andre tok kvelden for en tid tilbake. Men på dette nye kortet får jeg ikke USB portene til å fungere. Jeg mener å huske at de fungerte ganske så uten videre på det gamle kortet mitt.. og lurer derfor på om jeg må bytte DETTE kortet også. JA - jeg HAR enablet USB porter i biosen, og JA - jeg har også lagt inn Intel sine USB drivere. Windows finner portene og om jeg putter i f.eks. musa mi begynner den å lyse rødt på undersiden.. men enhetene dukker ikke opp i windows. Prøvd å legge inn windows flere ganger til og med. Akkurat nå er nødløsninga mi at jeg har et USB pci kort. Men med mindre noen her har noen gode forslag så går kortet i retur! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Har du prøvd annen BIOS? Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg har både prøvd annen bios revision, annen CPU og minnebrikker. Hvis ikke asus teknisk support har noe fornuftig å fortelle meg tror jeg dette går i retur til komplett.no, som forøvrig sa at jeg bare kunne sende det tilbake. Men jeg VIL at det SKAL virke for jeg har jo nettopp fått det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå