aas123 Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Hei. Jeg pleier og se vcd filmer på pcen min,d men det er et par filmer som ikke vil spille, har media player. Det kommer denne feil meldingen:: No Comination of filters could be found to render the stream. Det er ikke alle filmer som gjør sånn. Er det noen som vet hva jeg må gjøre for å se disse filmene. Takk for all hjelpen.... Lenke til kommentar
vegge Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Noen filmer fungerer bedre i den mediaplayeren som kan åpnes via; startmeny - kjør - mplayer2 Ellers kan du prøve å åpne filmen i PowerDVD. Der kjører jeg i hvert fall mine SVCD-filmer.. Lykke til! Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Power DVD ja. Det er tingen. Der jeg også kjøre mine filer... ----- Trenger du 166-200mhz pc? Satt opp til Router eller Server bruk? http://www.geocities.com/lnm40871256/ Ta en titt! ---------- Lenke til kommentar
aas123 Skrevet 18. august 2002 Forfatter Del Skrevet 18. august 2002 Takk for hjelpen. Det funket veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå