Zappza Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Hei! Lurte på om det bare er jeg som leser tegneserier på dass? Edit: glemte en r i overskrifta Endret 5. oktober 2005 av Zappza Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Nei, faktisk ikke! Har aldri gjort det, og føler ikke noe sterkere behov for det heller! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Når det ligger der kanskje, men eg fryktar at all form for lesestoff på eit toalett er fullt av bakteriar og det som værre er. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Nei, tegneserier er respektert literatur i mitt hode og skal behandles med respekt, altså leses ikke på toalettet. Endret 5. oktober 2005 av Koffert Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Når det ligger der kanskje, men eg fryktar at all form for lesestoff på eit toalett er fullt av bakteriar og det som værre er. Men du har alikevel tannbørsten din der inne? Selvfølgelig har man tegneserier på dass. Går i 80-tallsdonald og fantomet der inne. Drittlitteratur på dass. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) sålenge du legger det fra deg FØR du tørker deg bak, så er det ingen grunn til å tro at det skal være skitnere enn tannbørsten din. Visste du forresten at bakterier og annet lumsk dritt fra dass kan spre seg opptill 3-4 meter når du spyler ned? Det er derfor kvinnfolka alltid bitcher om å legge ned lokket. Du bør også tenk på hvor du har tannbørsten Ontopic: og ja, leser bøker, blader og tegneserier på dass Endret 5. oktober 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Visste du forresten at bakterier og annet lumsk dritt fra dass kan spre seg opptill 3-4 meter når du spyler ned? Det er derfor kvinnfolka alltid bitcher om å legge ned lokket. Du bør også tenk på hvor du har tannbørsten De testet det der på mythbusters. Var sånn ca. ingen skumle bakterier på tannbørstene. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Leser ikke på dass. Leser du på dass har du: 1. For få søsken/andre i huset. 2. Alt for langdryge toalettbesøk. 3. Et sykt behov for å oppholde deg på toalettet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 MBaardsgaard, hva gjør du når det er tomt for papir? Tørker deg med hånda? Blader på dass er genialt, face it. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Nei, det gjør jeg ikke Har aldri gjort det heller. Har ikke sånn voldsomt behov for å bruke lenger tid der enn nødvendig. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Les Pondus.. Bruk sokkene til det de bør brukes til Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Gå ut av badet med en sokk på? Me don't think so. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ikke på noen år. Nå går det mest i de bøkene jeg har for hånden. Vanligvis noe engelske fantasygreier. For øyeblikket er det "Tad Williams - The Dragonbone Chair; Book One of Memory, Sorrow and Thorn" Har holdt på med den i halve sommer. Den er ikke spesielt vanskelig, og ganske lettlest og kort (bare 700 sider). Har bare en eller annen lesesperre eller noe. Et eller annet som gjør at jeg sovner når jeg setter meg ned og leser og leser mer enn ei time :S Jævlig irr. Og så så mange forstyrrelser da gitt... "Sjur, kom å hjølp mæ me læks!" "Sjur, kom å ta ut a oppvaskmaskina!" "Sjur, tøm papir!" "Sjur, gjør ditt!" "Sjur, gjør datt!" Makan ^^ Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg leser aldri blader på dass, men når jeg driter blir jeg sittende en stund og da tar jeg fram mobilen og "briefer" litt med den Lenke til kommentar
everex Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg leser alltid donald når jeg sitter på dass Lenke til kommentar
M-J Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 donald og billy er flott dassliteratur Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Les Pondus.. Bruk sokkene til det de bør brukes til får vel ingen problemer med rørleggerregninger etter hvert... Men for all del: :!: :!: Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Klart det. Pondus er god toalettliteratur. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Leser ikke tegneserier noe annet sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå