Talker Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Må nå begynne på tenke på en ny disk, men aner egentlig ikke hva jeg skal velge.. Den skal være på minimum 200GB og være s-ata... Det er viktig at den ikke lager noe serlig lyd når den er i idle, kan leve med noe knattring under lesing/skriving siden systemdisken er sånn Noen tips? Endret 5. oktober 2005 av Talker Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Seagate Brracude 250Gb (billiger enn 200Gb ) er en brukbar disk, den lager ikke mye støy og den er ganske stabil og god. Bruker den selv. Kjøper egentlig bare Seagate disker, har en liten forkjærlighet for Seagate. Endret 5. oktober 2005 av Alex_2xA Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ja, et godt kjøp har 2 stk av denne type harddisk og er kjempe fornøyd. Har NCQ også (kanskje ikke så uvanlig lengre?) Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ja, et godt kjøp har 2 stk av denne type harddisk og er kjempe fornøyd. Har NCQ også (kanskje ikke så uvanlig lengre?) Tror ikke du får tak i Seagate uten NCQ . I allefall ikke nå fortiden. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Skal man ha en disk uten mye idle-lyder er stikkordet Seagate og Samsung. Både Seagate og Samsung leverer sine disker >=200GB med NCQ. Så det er nesten bokstavligtalt pris og lagringskapasitet som skiller ... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg syns Seagate bråker alt for mye under load, ekkel knatrelyd. Har to Seagate 200GB, en S-ATA, og en P-ATA, og begge støyer mer generende enn min Western Digital Raptor. I tilllegg har jeg en Samsung 250GB S-ATA som er stille som en mus i forhold. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Da vurderer jeg sterkt en Seagate Barracuda 250GB s-ata... Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Da vurderer jeg sterkt en Seagate Barracuda 250GB s-ata... Jeg er i allefall kjmepefornøyd med min 250Gb Seagate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå