csboy Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Har nettopp formatert pc`en. Men noe er galt med fps`en. Før lå den på 60-10 nå ligger den på 15-30. Har prøvd og stille ned grafikkinstillingene uten at det har hjulpet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Som DiskSpace10GB sa, drivere som mangler. Legg inn skjermkort, chipset og lydkort drivere, inn med DX 9.0c, og kjør Windowsupdate. Lenke til kommentar
csboy Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har oppdatert driverne med cdene som fulgte med pc`en. Men skal jeg eventuelt finne en nyere driver på internett? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har oppdatert driverne med cdene som fulgte med pc`en. Men skal jeg eventuelt finne en nyere driver på internett? Ja. I hvertfall driveren til skjermkortet ditt bør være av nyere dato. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ja. Let etter nyere. De som følger med på CDer er ALDRI helt "up to date". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå