Billy Bob Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Er det noen som kan hjelpe meg å sette opp telefonen min i forholdt til noextras.net? De sier at innstillingene er som hos Netcom, men jeg hadde Netcom før, men får beskjed om at "Tilkoblingen er brutt. Kontroller nettdekningen eller data- og internettinst." Noen som kan hjelpe meg? På forhånd takk. Rune Lenke til kommentar
mpitof Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Har du aktivert MMS/GPRS? Dette koster 28,- og kan gjøres via Mine Sider på Noextras.net. Se forøvrig her. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Ja, jeg har aktivert GPRS/MMS. Se bildet. Når jeg spurte de hva jeg skulle gjøre, sa de at jeg skulle stille inn tlf etter Netcom sitt oppsett. Hadde jo det før, så var ikke så mye å stille på. Lenke til kommentar
mpitof Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Hmmm... det er verdt et forsøk å slette alle instillinger og laste dem inn på nytt. edit: http://www.noextras.net/home/noextrasmobil...Help/MMSANDGPRS kan være nyttig. Endret 9. oktober 2005 av mp93 Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Da fikk pipen en annen låt. Fant aldri den hjelp siden pluss at jeg ikke slettet de gamle innstillingene. Takk mp93. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå