LNaitsirhC Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hei! I går fikk jeg PCen jeg bestilte for noen dager siden på komplett. Den er da en forandret Komplett Gamer a30. Jeg skulle restarte den etter en installasjon av et program, men når jeg skulle slå den på igjenn stoppet den opp. Prøvde flere ganger, men det var alltid det samme. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre, så jeg bare formaterte, for jeg hadde jo ikke lagt inn på så alt for mange programmer. Så skulle jeg installere Windows Xp Professional (norsk) igjenn og det gikk fint, men når jeg skulle legge inn IP adresse og det på nettverkstilkoblinger. Da ser jeg at det kun er en Nettverkstilkobling (1394-tilkobling) men det var flere forrige gang jeg skulle gjøre det. Men, så skulle jeg da legge inn IP adresse der da, jeg skriver inn alt som det skal vere, trykker OK, og starter tilkoblingen men der var det ingen internett. Jeg dobbeltklikket på de to dataskjermene nede der med klokken og trykket på "Støtte/Support". Der står det ikke Ip adressen, eller gateway, noe som det skal, etter hva jeg vet. Jeg trykker på Reparer og da kommer det opp: Kan ikke fullføre reperasjonen av problemet fordi følgende handling kan ikke fullføres: Kan ikke søke etter TCP/IP-instillinger for denne tilkoblingen. Jeg har prøvd å legge til en ny tilkobling, men den nye kommer ikke opp. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Har du installert drivarane til nettverkskortet og sjekka i enhetsbehandling at alt er som det skal være? Endret 5. oktober 2005 av zeph Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 SOm zeph sier, må du reinstallere driverne til nettverkskortet ditt. 1394 porten er bare firewireporten din. Så fremst du ikke skal koble til noe digitalt videokamera med det første, man du bare glemme å styre med den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå