msh Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hei jeg merker at K750i klarer høyere ringe lyd i mediaplayer enn den klarer som ringe lyd. Hvordan skal jeg klare å spille den høyere som ringe lyd?Jeg har valgt høyest ringe volume(8),men den forsatt spiller mye høyere i mediaplayer. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ja, det kan stemme. Ringelyden er mer "komplisert" i mediaplayer, enn som ringelyd. Dette fordi det som en mp3-spiller skal være bedre kvalitet enn ved ringelyd. Lenke til kommentar
oddity Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 godt forklart pologutt... Skikkelig dårlig av SE hvis de ikke utnytter volumet maks når ringetonene står på høyeste volum.. Lenke til kommentar
msh Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Det var jo ganske dårlig da. Når mobilen kan spille høyt,er det dumt at de har lagd sånn software som ikke kan spille høyt uten mediaplayer. Endret 6. oktober 2005 av msh Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Det kan være det er fikset på siste update. jeg har ikek sjekket. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Lyden på polyfoniske ringetoner er iallfall lav! Lenke til kommentar
msh Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Hvilken er den siste firmware til k750i?Jeg har R1N035. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 det er den nyeste fra SE ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå