Bandy Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Har nettop fått til å bli aktiv i dc++, men det går ikke an å laste ned. Jeg får til å søke og finner masse treff. Noen som vet hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Prøver du å laste ned frå brukarar med ledige slots? Lenke til kommentar
Bandy Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Prøver du å laste ned frå brukarar med ledige slots? Brukerne jeg laster ned fra har ledig slots. Det står kobler til og så kommer det tidsavbrutt for tilkobling, men andre folk kan laste fra meg. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Er du sikker på at du har riktig IP? Har du en brannmur som kan blokkere? Lenke til kommentar
Bandy Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Er du sikker på at du har riktig IP? Har du en brannmur som kan blokkere? Har fått det til nå. Men bror min har satt seg som aktiv også, men når han søker kommer det bare opp noen få treff. hva kan det ha seg? i Endret 5. oktober 2005 av Bandy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå