sosie Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hei! Dette kommer til å bli litt av et innlegg... Jeg kan absolutt INGENTING om data , og nå tenkte jeg at jeg skulle kjøpe et webkamera i julegave til samboeren min. Har vært inne å sett litt på hva dere anbefaler, men for å være helt ærlig så fatter jeg ingenting! Hva er det jeg skal se etter for at d ska vær et bra kamera ? Og ikke minst hva anbefaler dere som har greie dette? Planen var å kjøpe et kamera mellom 500 og 1000 kroner. Ja, så må jeg ikke glemme å spørre om dere mannfolk hadde blitt glad for et webkamera til jul? Hilsen sosie Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Heisann. Kanskje du finner noen her Hva tror du samboeren din kommer til å bruke det mest til? Lenke til kommentar
sosie Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Han sitter veldig mye å surfer, nettpoker, msn å sånn... Hehe... Men er det en god ide til gave eller? Eller finnes d andre dippedutter som er bra å ha?? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Du sier at han sitter "veldig mye" foran dataen. Da er mitt tips: kjøp han kart og kompass:) Få han ut, og bort fra pc'n så kan også du bli med på turer i skog og mark! Lenke til kommentar
sosie Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Hehe... D syns eg og! Men det høres nok verre ut enn det det er! Det er en del kvelder som går med til dataen, og det er tross alt jeg som er sjefen....lol... Men har du ingen tips til meg? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 En kompis av meg har dette og er meget godt fornøyd. Det er også de to som har lagt inn erfaring på den siden jeg viste deg. Koster vel maks av det du vil bruke. Om han har en laptop burde du kanskje vurdert et kamera som kan sitte fast øverst på skjermen. F.eks dette. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå