ilpostino Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) PÅ "American Chopper" har jeg sett at de har brukt belter/rem istedenfor kjede på noen av syklene de har bygget. Hva er årsaken til dette? edit: rettet feil valg av ord i topicen og i teksten. Endret 5. oktober 2005 av ilpostino Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kjetting?.. Kjede.. Uansett, jeg lurer på det samme, men har en teori om at det bare ser kulere ut jeg Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Kjetting?.. Kjede.. Uansett, jeg lurer på det samme, men har en teori om at det bare ser kulere ut jeg kom ikke på det riktige ordet, så måtte brukke dette som "erstattning"..... Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Fordelen med belt drive er att den gir mykere gange, ikke noe gris med smøring, enkelt vedlikehold og driftsikker. Hi-performence sykler bruker vanligvis kjeder mens belt drive er mer forbeholdt touring sykler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå