Lungemannen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Mangelsykdommer, løs mage og diabetes, here we come! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Tips: Lage fruktsalat? Det er jo godt, og kan kanskje skape litt "variasjon" i fruktspisingen. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Mangelsykdommer, løs mage og diabetes, here we come! Nå ja, er snakk om en måned, så diabetes etc. er neppe en trussel. Løs mage er nok en mulighet, men ikke spesiellt farlig, om enn ubehagelig... Mangelsykdommer - det er en mulighet. Jeg sier det igjen - sørg for å få i deg nok protein! Vitaminer&mineraler kan nok også være et problem ja... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Lever du enda P-in-P? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Alt jeg har å si er....... Lykke til! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Lever du enda P-in-P? Host hark FOOOOD! NEED FOOOOD! Selvsagt lever jeg... Har utsatt prosjektet til koffert skal bli med også Edit: Takker CrazyKimmi Endret 8. oktober 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Mangelsykdommer, løs mage og diabetes, here we come! BS. Visste du at det finnes bare én type mat i hele verden som man kan spise BARE DEN og fortsatt ikke få skjørbuk? Den maten heter tilfeldigvis banan! Og husk på alle vegetarianerne som har det veldig bra. Neida, så lenge du varierer mellom forskjellige typer frukt, så går det bra. Men jeg ville jo foreslå litt grønnsaker også. Kroppen klarer seg utmerket uten kornprodukter, kjøtt og fisk. Spe på med litt bær (det er jo frukt) og gnask litt urter. PS. Pass på så du ikke får helt "C-vitamin kick" av dette da. Spiser du mye C-vitaminrik frukt på rappen så kan du bli helt hyper... Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Har utsatt prosjektet til koffert skal bli med også Ja, fytti faen... dette er helt forferdelig... Melon er dyrt og altfor vannholdig... Tror jeg avslutter melonprosjektet tidligere enn planlagt. Jeg føler meg svak, viljesvak og fysisk sliten etter "kuren"... Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Kæm gidd. Folk som er villige til å prøve noe nytt! Ikke de som eter brødskive til frokost hver dag, gulost på skolen og spaghetti til middag.Ikke de som spør: "Kæm gidd", og bor i Troms, går i selskinnsvest og drikker hjemmebrent og reiser til Spania i februar hvert år. Endret 8. oktober 2005 av Koffert Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Har utsatt prosjektet til koffert skal bli med også Ja, fytti faen... dette er helt forferdelig... Melon er dyrt og altfor vannholdig... Tror jeg avslutter melonprosjektet tidligere enn planlagt. Jeg føler meg svak, viljesvak og fysisk sliten etter "kuren"... Jeg våkna 5 timer tidligere enn vanlig etter første dag med frukt og hadde alt for mye energi (i forhold til vanlig) så det skal du ikke bekymre deg for når du går over til frukt generelt Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Skolen begynner på mandag igjen, og da har vi gym, jeg vet ikke om det er så bra å ha kraftig fysisk aktivitet på kun melon i magen... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Skolen begynner på mandag igjen, og da har vi gym, jeg vet ikke om det er så bra å ha kraftig fysisk aktivitet på kun melon i magen... Mange måter å fikse det på, et par skal jeg ikke nevne, men du kan jo alltids være slapp i gymmen da Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Jeg er med, men da må jeg få drikke cola eller så begynner jeg og skjelve og riste, patetisk ikke sant? Endret 8. oktober 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Døh!! Ingen cola! Prøv å venn deg av med det, begynn å halvere mengden, så annenhver dag, så fjerdehver dag, så på lørdager, så aldri... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Da får jeg holde meg unna dette her, jeg er ikke innstilt på å slutte å drikke cola, så derfor kommer ikke jeg til å klare det heller Endret 8. oktober 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Nja, vel det er vel egentlig ikke opptil meg å bestemme hvem som skal vær med eller ei, så du får vel snakke med P-in-P. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Døh!! Ingen cola! Prøv å venn deg av med det, begynn å halvere mengden, så annenhver dag, så fjerdehver dag, så på lørdager, så aldri... det gjorde jeg fikk ideen nå jeg leste på en slik slankekur brosjyre til morra mi og nå drikker jeg faktisk ikke kulsyreholdig drikke en gang Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Spennende prosjekt, fikk lyst å være med på det selv. Lider av giddalaushet, så dette ville vært noe å sparke igang megselv litt! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Kæm gidd. Folk som er villige til å prøve noe nytt! Ikke de som eter brødskive til frokost hver dag, gulost på skolen og spaghetti til middag.Ikke de som spør: "Kæm gidd", og bor i Troms, går i selskinnsvest og drikker hjemmebrent og reiser til Spania i februar hvert år. Ja du hadde i vertfall rett i at jeg kom fra Troms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå