P-in-P Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Hepp! Dette er som sikkert mange skjønner innspirert av tråden til Koffert; "Overleve på vannmelon?" I dag har jeg gått til innkjøp av en hel pose frukt og siden jeg skal overleve av kun frukt var det viktig at frukten inneholdt så mye veske som overhode mulig! Lista ble som følger: En liten pose appelsiner En ananas, som forøvrig ble spist opp på ca 10 minutter etter at jeg kom hjem En kurv plommer Et par nektariner En klase druer Nå vet jeg ikke hvordan kroppen kommer til å reagere på dette her så planen er at hvis det går på helsa løs så skal det legges inn et par salatmåltider på denne månedsperioden (ristet loff med mais, løk, ost/kalkunbrystruller og et par skiver med litt grønt). Er det flere som blir med på dette? Reglene er som følger; - Null brus, og ja, det gjelder også cola - Ikke noen form for godterier - Potetgull, lade o.l er fyfy - Kjøtt og brødmat er ikke tillatt (brødvarer kan tillates hvis du er nær døden) - Alt som inneholder sukker eller fett er ikke tillatt (fruktsukker er naturligvis lov) Disse reglene er kanskje unødvendige å nevne, men de står der mest fordi at folk skal vite hva de gir opp for en hel måned Bare frukt! Edit: Kanskje vi skulle laget noen konkuranser ut av det også..? Hvem klarer å spise mest frukt på en dag uten å gå i bakken, hvem tar av seg flest antall kilo, hvem går ned flest klæsstørrelser, hvem griner mest når de går forbi kjøttdisken o.l Endret 5. oktober 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Uansett hvor mye frukt du spiser, vil jeg sterkt anbefale deg å drikke rent vann også. Kroppen kommer garantert til å trenge det. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Blæh, vann takler jeg ikke og saft er ikke lov Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Prosjektet ditt er langt fra sunt, men det sjønner du vel selv. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Nei, det vet jeg, men hennsikten er, som jeg sikkert skulle nevnt i første post, å se hva som skjer med kroppen under slik forhold og hvor mye tar en av seg... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Nei, det vet jeg, men hennsikten er, som jeg sikkert skulle nevnt i første post, å se hva som skjer med kroppen under slik forhold og hvor mye tar en av seg... Sikkert en god del, siden du kommer til å få mageproblemer så det holder :!: Men lykke til Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Spis mye forskjellig! Se post i andre tråden (Overleve på vannmelon). Lager en link til den tråden, for senere referanse: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=478666 Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 jaja.. hvis du overlever dette Dette må jeg følge med på... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg ville lagt til mye grønt i det. Vegetarianere klarer seg jo, men de spiser også grønnsaker! Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 La mannen gjøre som han vil! Jeg vet ikke om jeg klarer å leve på melon i en måned, men variert frukt skal gå bra. Savner kjøtt masse, men man venner seg vel til det. Hvis det er greit for deg, P-in-P, vil jeg gjerne joine deg med prosjektet ditt. Etter en uke begynner jeg med annet enn melon. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg ville lagt til mye grønt i det. Vegetarianere klarer seg jo, men de spiser også grønnsaker! Og kost-tilskudd, vitaminer osv. Lenke til kommentar
JeffK Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg ville tatt med bananer for energi. De gir sikkert også litt varig metthetsfølelse. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Plutselig skal "alle" begynne å overleve bare på frukt. Er dette en slags form for forberedelser til deltakelse på Robinsonekspedisjonen 2006 eller noe? Får jo skikkelig lyst på frukt selv av å lese dette. Må sjekke om vi har noe god frukt her i huset. Endret 5. oktober 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 .. og sånn døde menneskene ut. :o Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg spiste bare frukt i en uke. Jeg dreit nesten ikke og når jeg først gjorde det kom det nesten ingenting utenom vann. Tenk hvordan du kommer til å ha det etter en måned. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Burde ikke være noe stort problem bare man passer på å få en sammensatt kost bestående av frukter som utfyller hverandre. Vann og væske burde heller ikke være noe problem da som kjent fruktjuice inneholder store mengder vann Blir kanskje litt dyrt i lengden å presse alt du skal drikke til juice selv, får jo ikke så voldsomme mengder ut av én appelsin men men... Artig prosjekt hvertfall. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 La mannen gjøre som han vil! Jeg vet ikke om jeg klarer å leve på melon i en måned, men variert frukt skal gå bra. Savner kjøtt masse, men man venner seg vel til det. Hvis det er greit for deg, P-in-P, vil jeg gjerne joine deg med prosjektet ditt. Etter en uke begynner jeg med annet enn melon. Jo det høres bra ut det ! Si fra når du begynner for jeg sprakk første dagen Det var kyllingvinger i kjøleskapet og i dag har selvsagt mamma kjøpt chicken alà curry Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Vegetarianere klarer seg jo, men de spiser også grønnsaker! Ikke alle! En av mine beste venner måtte starte å spise fisk, selv om hun tok piller. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Jo det høres bra ut det ! Si fra når du begynner for jeg sprakk første dagen Det var kyllingvinger i kjøleskapet og i dag har selvsagt mamma kjøpt chicken alà curry Ja, sprakk i dag jeg òg, men det var fordi det ikke var mer melon igjen, og fordi jeg ikke hadde penger til å kjøpe mer, så jeg måtte ha en skive brød, tenkte at det ikke var helt bra å gå en hel dag uten noe i magen. Bare av ren nyskjerrighet: Hvor gammel er du P-in-P? Endret 6. oktober 2005 av Koffert Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Bare av ren nyskjerrighet: Hvor gammel er du P-in-P? Fødselsdag: 29 Desember 1987 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå