Gå til innhold

Prosjekt frukt! Overleve på frukt i en måned!

P-in-P

Anbefalte innlegg

Hepp!

Dette er som sikkert mange skjønner innspirert av tråden til Koffert; "Overleve på vannmelon?"

I dag har jeg gått til innkjøp av en hel pose frukt og siden jeg skal overleve av kun frukt var det viktig at frukten inneholdt så mye veske som overhode mulig! Lista ble som følger:

En liten pose appelsiner

En ananas, som forøvrig ble spist opp på ca 10 minutter etter at jeg kom hjem :blush:

En kurv plommer

Et par nektariner

En klase druer

Nå vet jeg ikke hvordan kroppen kommer til å reagere på dette her så planen er at hvis det går på helsa løs så skal det legges inn et par salatmåltider på denne månedsperioden (ristet loff med mais, løk, ost/kalkunbrystruller og et par skiver med litt grønt).

Er det flere som blir med på dette?

Reglene er som følger;

- Null brus, og ja, det gjelder også cola ;)

- Ikke noen form for godterier - Potetgull, lade o.l er fyfy

- Kjøtt og brødmat er ikke tillatt (brødvarer kan tillates hvis du er nær døden)

- Alt som inneholder sukker eller fett er ikke tillatt (fruktsukker er naturligvis lov)

Disse reglene er kanskje unødvendige å nevne, men de står der mest fordi at folk skal vite hva de gir opp for en hel måned ;)

Bare frukt!

Edit: Kanskje vi skulle laget noen konkuranser ut av det også..? Hvem klarer å spise mest frukt på en dag uten å gå i bakken, hvem tar av seg flest antall kilo, hvem går ned flest klæsstørrelser, hvem griner mest når de går forbi kjøttdisken o.l :p

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La mannen gjøre som han vil! Jeg vet ikke om jeg klarer å leve på melon i en måned, men variert frukt skal gå bra. Savner kjøtt masse, men man venner seg vel til det. Hvis det er greit for deg, P-in-P, vil jeg gjerne joine deg med prosjektet ditt. Etter en uke begynner jeg med annet enn melon.

Lenke til kommentar

Plutselig skal "alle" begynne å overleve bare på frukt. Er dette en slags form for forberedelser til deltakelse på Robinsonekspedisjonen 2006 eller noe?

Får jo skikkelig lyst på frukt selv av å lese dette. Må sjekke om vi har noe god frukt her i huset. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Burde ikke være noe stort problem bare man passer på å få en sammensatt kost bestående av frukter som utfyller hverandre.

Vann og væske burde heller ikke være noe problem da som kjent fruktjuice inneholder store mengder vann ;) Blir kanskje litt dyrt i lengden å presse alt du skal drikke til juice selv, får jo ikke så voldsomme mengder ut av én appelsin men men...

Artig prosjekt hvertfall. :lol:

Lenke til kommentar
La mannen gjøre som han vil! Jeg vet ikke om jeg klarer å leve på melon i en måned, men variert frukt skal gå bra. Savner kjøtt masse, men man venner seg vel til det. Hvis det er greit for deg, P-in-P, vil jeg gjerne joine deg med prosjektet ditt. Etter en uke begynner jeg med annet enn melon.

Jo det høres bra ut det ! Si fra når du begynner for jeg sprakk første dagen :blush: Det var kyllingvinger i kjøleskapet og i dag har selvsagt mamma kjøpt chicken alà curry :realmad:

Lenke til kommentar
Jo det høres bra ut det ! Si fra når du begynner for jeg sprakk første dagen  Det var kyllingvinger i kjøleskapet og i dag har selvsagt mamma kjøpt chicken alà curry 
Ja, sprakk i dag jeg òg, men det var fordi det ikke var mer melon igjen, og fordi jeg ikke hadde penger til å kjøpe mer, så jeg måtte ha en skive brød, tenkte at det ikke var helt bra å gå en hel dag uten noe i magen. Bare av ren nyskjerrighet: Hvor gammel er du P-in-P? Endret av Koffert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...