stoffihordnes Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Siden jeg er den late personen jeg er, så kjøpte jeg et USB WLANkort. (SparkLan WB301 WL-685R) Jeg hadde Win2k da jeg installerte dette, men etter en liten stund, så frøs pcen. Når jeg tok ut kortet, fungerte pcen igjen. Jeg tenkte kanskje at driveren/kortet hadde problemer med OS, så jeg oppgraderte til WinXP pro SP2. Men problemet fortsatte selv her. Deretter lastet jeg ned en ny driver fra hjemmesiden til SparkLan, men denne fungerte heller ikke. Er dette et problem noen har vært borti før? Sannsynlig at det er hovedkortet som spiller inn og ikke takler kortet? Bygget pcen for 2,5 år siden. Ser for meg at jeg må kjøpe et vanlig pci wlankort . Endret 5. oktober 2005 av stoffihordnes Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg har akkurat samme problem med et 3com OfficeConnect WLAN USB. Har det i en acer TravelMate 270. PCen henger ved oppstart og av og til under windows. Tar jeg ut USB "kortet" er alt ok. Aner ikke hva som gjør dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå