Hrd_Time Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hei jeg har et problem jeghar skaffet meg office 2000 og finner ikke den riktige cdkeyen på coveret den var visst ugyldig den jeg fant hvor skaffer jeg en key-gen til denne verjonen ned help fas t Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Er du sikkert på at du har tolket bokstavene i keyen riktig? Er det piratkopi? Kontakt den du kjøpte det med. Eventuellt last ned OpenOffice. Lenke til kommentar
Hrd_Time Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 det er ikke en pirat kopi og alle bokstaven er riktig skrevet Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 det er ikke en pirat kopi og alle bokstaven er riktig skrevet Hvordan fikk du tak i cden? Jeg vil anbefale at du ser over cd-keyen og ser om du f.eks. har skrevet "6" i stede for "G" eller motsatt. Lenke til kommentar
Hrd_Time Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 takk for hjelpen men jeg greide det til slutt..... veit ikke hva som var feilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå