Lanes Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Løp glad, smilende og lykkelig hjem fra datakjeden med en flunkende nytt Sapphire Theatix 550 pro tv-kort i dag. Etter en rask installasjon var jeg klar for å nyte TV fra sofaen...kræsj (!) Alt ser ut til å fungere som det skal, kanaler lar seg søke frem og radioen fungerer bra. Men når jeg skal se på TV tar det omtrent 10-15s før programmet (PowerCinema3.0) fryser, dvs. hele systemet fryser. Maskinen svarer ikke på noe, eneste løsning er reset knappen... Har oppdatert drivere til nyeste versjon uten lykke. Noen som har en ide om hva dette kan være for et problem og hvordan det kan løses? Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Driver problem ? Noen videoprogrammer kan skape konflikt med tv-kort drivere. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Power Cinema er en del av bundelen på tv-kortet, så det tviler jeg på... Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg tror fortsatt det er ett driverproblem. Mitt tips er ev. å teste kortet på en annen pc. Tipper det bør funkere bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå