trillebår Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) En fange rømmer fra fengselet der han har sittet inne i 15 år. Han stormer inn i det første huset han kommer til, der ligger et ungt par i sengen. Han river mannen ut av sengen og binder han fast til en stol, så går han bort til kvinnen og kysser henne på kinnet. Han binder kvinnen fast i sengen og går ut på badet. Mens fangen er på badet sier mannen til kvinnen, "Han er en fange, jeg ser det på klærne hans. Han har sikkert rømt fra fengsel og har ikke sett en kvinne på flere år. Jeg så hvordan han kysset deg på kinnet. Hvis han vil ha sex så ikke nøl, gjør som han sier så han ikke skader oss. Vær sterk kjære! Jeg elsker deg!" Kvinnen svarer; "Han kysset meg ikke, han hvisket meg i øret. Han sa at han hadde sittet inne så lenge at han hadde mistet lysten på kvinner, til og med en så ung og sexy kvinne som meg. Han sa videre at han syntes du var veldig tiltrekkende og han spurte om vi hadde vaselin på badet. Vær sterk kjære! Jeg elsker deg også" :!: Syns nå denne var ganske LOL jeg da Endret 5. oktober 2005 av super_kalle2 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Haha, fikk meg hvertfall en god latter av den der :!: Lenke til kommentar
kimman Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 ja, lo godt jeg også.. Fortalte det te dama med engang og hun fikk en god latter hun også Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Vær sterk "Grøs" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå