bokhylle Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hei! Nå skal jeg kjøpe meg ny mus og musematte. Jeg har bestemt meg for mus (en ganske dårlig). Så har jeg valge mellom 2 musematter og det er: Icemat 2nd Edition Black eller Steelpad 4S Så hvilken er den beste musematten. Har valgt å kjøpe Creative Optical Mouse 3000. Som mus. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=101114&cks=PLC Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har icemat 2nd edition, og den eier Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=101114&cks=PLC seriøst?! Lenke til kommentar
.V. Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=101114&cks=PLC seriøst?! Ja, faktisk. Helt ok tøymatte og det er jo kos med en matte som ikke er så dyr at du bryter sammen i gråt hver gang du søler noe på den. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Hei! Nå skal jeg kjøpe meg ny mus og musematte. Jeg har bestemt meg for mus (en ganske dårlig). Så har jeg valge mellom 2 musematter og det er: Icemat 2nd Edition Black eller Steelpad 4S Så hvilken er den beste musematten. Har valgt å kjøpe Creative Optical Mouse 3000. Som mus. Kjøp heller en god Mus og en ordinær musmatte. Endret 5. oktober 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
.V. Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hei! Nå skal jeg kjøpe meg ny mus og musematte. Jeg har bestemt meg for mus (en ganske dårlig). Så har jeg valge mellom 2 musematter og det er: Icemat 2nd Edition Black eller Steelpad 4S Så hvilken er den beste musematten. Har valgt å kjøpe Creative Optical Mouse 3000. Som mus. Kjøp heller en god Mus og en ordinær musmatte. *Klappe på en 3 år gammel MX-500, god som ny* Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=101114&cks=PLC seriøst?! Ja, faktisk. Helt ok tøymatte og det er jo kos med en matte som ikke er så dyr at du bryter sammen i gråt hver gang du søler noe på den. har du en hard musmatte kan du bare dra frem filla...den musmatta blir "soggy" og ekkel når du søler på den Func sUrface 1030 funker fint for min MX510 +skatez iallefall...men det er en high sens/presisjonsmatte, ikke alle som spiller slik.. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 icemat ruler! den og mx500 så eier du i cs:) Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det digge med 4S er at du kan bruke vanlig teip som skatez, de sklir like bra som Steelpads egne padsurfers og varer 10 ganger lengre. En fantastisk musematte hvis du ikke har alt for lave sens settings som meg, da jeg byttet over til den største Qpaden. 4S anbefales! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 En IceMat V2 og skatez og du er ready-to-ride spør du meg.. Lånte detta av en kamerat, isammens med min Razer Diamondback. Nå kjøper jeg det selv! Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Men Steelpad eller Icamat? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Icemat, uten tvil Ja, jeg har begge. Lenke til kommentar
McKack Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Har prøvd det meste psykosomatiske fjortistullet du kan få tak i... Men jeg har gått tilbake til min gamle tøymatte og mx500... Alt det andre er bare bullsh*t (Penn & Teller stil) reneste placebo-effekten... Endret 6. oktober 2005 av MaKakk Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Må bare si at Icemat 2nd. edition går ikke sammen med Logitech G5, iallefall ikke den hvite. Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 jeg har svart icemat 2nd edition og copperhead, og det funker som bare det! beste evva! glir bedre enn noe jeg noen sinne har prøvd før, og det er med standard skates, ikke de som fulgte med icemat Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Anbefaler deg Icemat 2nd Edition. Beste musematten jeg noen gang har hatt. Den er glatt, i tilleg får du med skates som du kan ta på musen, da er det som på "glatt isen" I tilleg, skulle du være så uheldig å grise noe på den er det jo bare å vaske den! Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 jeg har hatt min mx300 med en gammal unreal tournament (classic) everglide musematte nå veldigveldig lenge. Kjøper meg en grønn icemat med en grønn razer copperhead mus. DET blir kos Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 grønn copperhead? jeg tenkte på det jeg og, men da måtte jeg vente lenger. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg kjøper Logitech MX310 og Icemat 2nd Edition.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå