Ziink Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Skulle sette inn en cd nå, men plutselig funket ikke CD-romen lenger Den går opp og igjen som vanlig, men ingenting skjer. Prøvde å gå inn i Enhetsbehandling, og sidenav cdromen står det et gult utropstegn. Har prøvd å avinstallere driveren og innstallere på nytt, men hjelper ikke. Det er en Samsung CD R/RW SW252S.. Kan ikke laste inn enhetsdriveren for denne maskinvaren. Driveren kan være skadet, eller den mangler. (Kode 39) Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
Killfragger Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Du kan prøve og ta ATA kabelen inn og ut eller gå på kontroll panel og legg til maskinvare funka hos meg Lenke til kommentar
war2war Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 sier i hvertfall en ting det var mange drivere for en spiller, prøv dette plugg ut/avinstaller cd-romen. restart maskinen. Regner med at windows kanskje skjønner litt etterhvert. Er det lenge siden du har opdatert?? Lenke til kommentar
Ziink Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Det fungerte heller ikke... Endret 5. oktober 2005 av Ziink Lenke til kommentar
Ziink Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Noen som kan hjelpe?? Vær så snill! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 - Har du prøvd å plugge den i forskjellige IDE-inngangar? - Prøvd den på ein annan PC? Drivarane såg OK ut dei, har like mange filer til min CD-Rom. Har sjølv opplevd ein CD-RW som ein dag slutta å fungere, samme symptom som du har. Nero registrerte den ikkje så eg konkluderte med at den var død. Lenke til kommentar
Ziink Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Må jeg åpne opp pcen? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Du må nok det ja, har du folk som kan hjelpe deg kanskje? Det er snakk om å dra ut ein plugg og setje den inn igjen. Lenke til kommentar
Ziink Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Så dette må gjøres av en "ekspert", eller er det så lett at jeg kan klare det alene? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Eg skal ikkje konstantere noko her, men kven som helst kan gjere det så lenge dei veit korleis. Hw.no sin Guide viser kor og korleis du plugger ein IDE-kabel, så om du vil gjere det sjølv blir opp til deg http://www.hardware.no/artikkel/9369/10 Endret 5. oktober 2005 av zeph Lenke til kommentar
Ziink Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Har ikke gjort dette før, og veit da ikke hvordan man gjør det. Mulig å forklare, evt. link til forklaring på nettet? EDIT: Takk for hjelpen! Endret 5. oktober 2005 av Ziink Lenke til kommentar
Ziink Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Dette hjalp heller ikke Hvis jeg kjøper meg en ny dvd brenner... Da vil den fungere ikke sant? Endret 5. oktober 2005 av Ziink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå