Den normale mann Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Hei! Synes dere at det er greit at NRK trosser domstolene og sender brennpungt programmet som skulle vært sendt i går som ble stoppet av nams-retten og handlet om poliets etterforskningsmetoder i NOKAS-saken? Se artikkel fra NRK Artikkel fra VG Artikkel fra Aftenposten Personlig mener jeg at de ikke burde trosse domstolene vis andre personer ikke kan ta skade av det. Men synes det blir litt for domt at dommstolene skal hemmeligjøre saken. Endret 5. oktober 2005 av 100smiles Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg synes også at NRK burde ha rettet seg etter rettens pålegg... men på en annen side så har de jo belyst litt tvilsomme metorer som politiet brukte.. og det bør jo veies opp mot hverandre... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Etter å ha sett programmet, kan jeg ikke skjønne hvorfor jeg egentlig ikke skulle kunne få se det. Lenke til kommentar
Simi Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Tror ikke det er innholdet som er det farligste her, det er sikkerheten til han der Tromsdalen fyren som kan være i fare etter at brennpunkt programmet ble sendt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Tror ikke det er innholdet som er det farligste her, det er sikkerheten til han der Tromsdalen fyren som kan være i fare etter at brennpunkt programmet ble sendt. Bernander sa i et debattprogram at de kriminelle som eventuelt han skulle skjules for kjente til idenditeten hans før programmet ble laget... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Burde ikke denne tråden være under Politikk, religion og samfunn? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Burde ikke denne tråden være under Politikk, religion og samfunn? Film/Tv ... tja, det kan jo diskuteres! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Det er bra at noen viser politiets snuskete metoder når det gjelder etterforskning,men det er ikke bra at man setter en annens mann liv i fare ved å vise det. Tromsdalen sitter nå i en farlig situasjon, der han er stemplet som tyster, og tyster er ikke no du burde være, værtfall ikke i ransmiljøet i Oslo og Østlandet. I mine øyne så skjønner jeg ikke hvorfor Tromsdalen i det hele tatt hjalp politiet, han sier det var for å komme ut av en sak han hadde på seg, men du må være passe dust å risikere livet for å få slippe unne en økokrim sak. Jeg hadde mye heller tatt straffen fra økokrim enn straffen var ransmiljøet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Etter å ha sett programmet, kan jeg ikke skjønne hvorfor jeg egentlig ikke skulle kunne få se det. Enig, så dei kunne nok latt være å sende det. Men er det andre som byrjar å bli ekstremt lei av heile Nokas-saka? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Men er det andre som byrjar å bli ekstremt lei av heile Nokas-saka? Nei,syns faktisk det er ganske spennende å følge. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 jeg synes det var riktig av NRK å sende denne dokumentaren, da Tromsdalen ble skutt i foten før dette ble sendt, så han kan ikke være i mere fare nå en for en uke siden? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 han blei skutt i kneet, og han er vel mer i fare nå enn før de sendte dokumentaren...... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Fillern, jeg ville se det. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 han blei skutt i kneet, og han er vel mer i fare nå enn før de sendte dokumentaren...... Når det fra førav var kjent i "ransmiljøet" at han var tyster så blir ikke trusselen mot han større nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå