qakk Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 jeg har en asus w5 bærbar pc. På denne er fn-tasten og ctrl-tasten byttet om. Slik at fn-tasten er lengst til venstre på tastaturet og ctrl ligger til høyre for denne... Finnes det noe program som kan sette ctrl tasten tilbake der den hører hjemme? mvh qakk Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 *Bump* Jeg lurer også på dette, er så trist at jeg må ringe og spørre forhandlere om hvor FN og CTRL knappene ligger før jeg kan være sikker på at jeg vil kjøpe PC'en. (Hittils så har dette gjort at jeg har droppet å kjøpe bærbar 2 ganger ) Lenke til kommentar
twb Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Prøv denne: http://channels.lockergnome.com/news/archi...00_and_xp.phtml Lenke til kommentar
BraNuDuA Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Wohoo! Takk for tipset om remapping av knapper! Har irritert meg grønn over at jeg ikke har noen home og end knapp på tastaturet mitt, men nå har jeg fått det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå