Jimstar Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Heisann! jeg har vært å kjøpt vs time og massdistraction idag! begge albummene til SPAN altså. Jeg bruker veldig mye ipod, og den eneste grunnen til at jeg kjøpte cdene er fordi det er veldig lite av span å laste ned på nettet. Konverteringen av Vs. Time gikk veldig bra, men når jeg slengte Massdistraction inn i cdrommen begynte en video av dem å spille, og jeg kunne se bilder av dem. alt dette var vel og bra, men jeg fikk ikke muligheten til å legge dem inn på pcen. åssen gjør jeg dette?! jeg har prøvd "utforsk" osv... Dette er egentlig jævlig viktig at jeg får til!!e går det an? james Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Prøv med DbPowerAmp Music Converter (www.download.com), og se om sangene kommer inn i listen når du starter "Convert from audio disc". Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 den finner desverre ingenting.. den fant ett track på den ene muligheten, men den er ikke på cden en gang tror jeg... Lenke til kommentar
gustav Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Er det sånn å forstå at du skal konvertere til mp3? Prøv da i så fall CDex. Når videoen kommer opp, lukker du den bare, og så starter du CDex. Mulig du må konfigurere den litt først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå