LinkHimself Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Eg får avogtil tilfeldige reboots. Ofte i BF2. Når eg eg kjem inn til Windows får eg opp denne feilmeldingen. Noko som veit kva feilen er og korleis eg kan fikse problemet? Eg får forresten ein blåskjerm og, men den går vekk etter 1 sekund fordi dataen restartar seg. Endret 16. oktober 2005 av LinkHimself Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Har du prøvd andre skjermkortdrivere? Er prosessoren varm? Har du virus? Hvilken strømforsyning har du? (merke og effekt) Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 1. Ja 2. Nei. I følge everest er den 38°C. 3. AVG free seier at eg ikkje har virus. 4. Eg har ein OCZ powerstream 420W. Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Fekk ein ny feilmelding. Håpar på at nokon veit kva eg kan gjere. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 prøv å slette de to filene den maser om og se om det funker... har hjulpet meg før Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Det høyrest litt skummelt ut. Sikker på at det ikkje fucker opp systemet mitt? Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Det er temp filer... For sikkerhetsskyld så kan du jo bare flytte dem til et annet sted i stedet for å fjerne dem helt så du kan flytte dem tilbake senere Endret 10. oktober 2005 av Jonhoo Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Ok, eg kan prøve det. Trur du eg sluttar å få heilt tilfeldige reboots då? Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Får håpe det.. Ville kanskje prøvd å kjøre virus + spyware søk i tillegg Last også ned programmet CodeStuff Starter Det er et program som lar deg endre hvilke programmer som skal starte når du starter maskinen.. Se gjennom listen der og se om du finner noen programmer som ikke skal være der. Lykke til Endret 10. oktober 2005 av Jonhoo Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Fant en som hadde samme problemet som deg, ved å søke på google. Problemet ble løst ved nedkjøling av cpu. den var oppe i 70 grader. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Restart i bf2 = update patch Og hvis den restarter seg i idle på windows så er det windows som er seleve problemet Endret 10. oktober 2005 av darkz Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 http://forums.amd.com/index.php?showtopic=43257 (Se mot slutten av denne tråden, prøv også å bytte plassering/størrelse på swapfilen) Se også videre her: http://www.google.no/search?hs=jji&hl=no&c...=S%C3%B8k&meta= Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Kan du forklare meg korleis eg byttar plassering/størrelse på swapfila? Er ikkje så flink med sånt. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Kontrollpanel -> System -> Avansert (Tab) -> Ytelse -> Avansert (Tab) -> Virtuelt minne (Endre knappen) -> Trykk på egendefinert størrelse -> Skriv inn 768 i den første ruten og 1536 i den andre. Hvis det allerede er merket av for egendefinert kan du prøve å velge ingen sidevekslingsfil, trykke OK. (Vet ikke om du må reboote) og så endre den tilbake til egendefinert Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Ok. Skal eg ha sidevekslingsfil på D: og? Eg hadde egendefinert, men det stod 1536 i den fyrste ruta og 3000 i den andre. Tusen takk for all hjelp til no Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Er D: en annen fysisk disk, eller en egen partisjon? Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Partisjon. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Da trenger du ikke sette det på D: også Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Takk, takk. No lagde eg ei ny mappe i temp mappa og kasta alle dei filene som lagar krøll for meg inn der. Alt har funka fint med dataen min til no. Veldig takknemlig for all hjelpa eg har fått. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Bare hyggelig. Det vi er her for Det å slette/flytte filer hjelper ofte på sånne problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå