Nemiz Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Har et POV GeForce 6600GT skjermkort med 1 DVI utgang og 1 vanlig D-Sub. Har akkurat kjøpt min andre LCD skjerm og ønsker å kjøre begge via DVI. Finnes det overganger som splitter den ene DVI utgangen på skjermkortet til 2 skjermer? Hvis ikke, kan jeg kjøpe enda et POV GeForce 6600GT i SLI mode og benytte meg av 1 DVI utgang fra hvert av kortene til hver sin skjerm? En ting til, er det mulig å få opp Start-linja i Windows XP på den andre skjermen? Kjører akkurat nå Dual View. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Har du clasohlosn i nærheten så har de. Søk på DVI-Adapter Edit: i steden for å splitte den ene dvien, så kan du heller bruke en adapter som gjør vga om til dvi. Endret 5. oktober 2005 av zuco~ Lenke til kommentar
Nemiz Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Er vel en sånn en jeg trenger? Skjermkortets D-sub utgang er jo hun og skjermens DVI inngang er hun, med en vanlig DVI kabel som er han-han trenger jeg da en hun-han Endret 5. oktober 2005 av Nemiz Lenke til kommentar
Seian Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Er vel en sånn en jeg trenger? http://www.komplett.no/mlf/produkt/bilder/.../250/106840.jpg Skjermkortets D-sub utgang er jo hun og skjermens DVI inngang er hun, med en vanlig DVI kabel som er han-han trenger jeg da en hun-han Ja, akkurat som zuco~ viser deg. Det har seg slik at det du viser og han viser har akkurat samme funksjon . Om det er clas ohlson sin eller ikke, spiller ingen rolle. Edit: Oi, så jeg forresten ikke. Mener Clas Ohlson har en slik du trenger. Edit#2: Da du kjøpte 6600GT så burde det følge med et adapter som du er ute etter. Endret 5. oktober 2005 av Seian Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hvis man bruker overgang fra D-SUB til DVI er poenget med DVI borte. Du vil uansett få analoge signaler fra skjermkortet til skjermen. For å få DVI-D (digital) på begge skjermene må du nok ha et skjermkort til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå