Gå til innhold

PC -> TV tilkobling.

o0Hawk0o

Anbefalte innlegg

Hei hei

Tenkte først jeg kunne gi litt info om tilkobling og lignende.

Skjermkort: Nvidia 6800GT

Tilkobling mellom PC->TV: S-video

Problemet mitt: Jeg har koblet til skjermkortet mitt til S-video utgangen på TVen min. Da jeg går på Deskopet --> Egenskaper --> innstilinger. Her oppdager jeg at kun en skjerm er tilgjenglig, men hvis jeg da går på "nvidia settings" og deretter "nview display settings" så kan jeg gå på singel display og velge om jeg skal bruke min tv eller pc skjermen (Her oppdager da faktisk 2 skjermer). Problemet er at jeg kan kun se på bruke en skjerm samtidig, og dette er veldig plagsomt når jeg skal se filmer, og må bytte skjerm (oppløsningen blir også helt rar når jeg tar den over så den må jeg forandre på mellom hver gang jeg skal se en film).

Vanligvis skal jeg kunne oppdage flere skjermer på Deskopet --> Egenskaper --> innstilinger, og da bruke duel view (jeg kan dra mediaplayeren over til den andre skjermen, altså at den andre skjermen bestandig er aktiv) og clone (Like bilder på begge) som en alternativ måte å vise flere skjermer, men siden Deskopet --> Egenskaper --> innstilinger ikke vil oppdage to skjermer kan jeg ikke det.

Noen som vet hva som kan være galt, eller hvilket program jeg kan bruke for å få bruke duel view eller clone?

Det rare er jo at jeg kan finne to skjermer på singel display -_-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...