redsword Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 etter jeg byttet kabinett så ble PSU'n min glo varm hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) sette inn flere vifter i kabinettet? Endret 5. oktober 2005 av Knudre Lenke til kommentar
redsword Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 jeg har 3 vifter i kabinettet, men likavel så vil den ikke bli kaldere Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 har du bytta noe annet en kabinettet? som f.eks et mere effekt krevende skjermkort? Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 sjekket at ikke alle viftne i kabinettet suger luft ut av det.......? Lenke til kommentar
redsword Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 det eneste jeg har byttet er kabinettet å ja jeg har sjekket alle viftene. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 det eneste jeg har byttet er kabinettet å ja jeg har sjekket alle viftene. Sjekka viftene? Dvs? Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Off topic: Måtte bare... (veit jeg har lite å finne på...) Noen som er interesserte i å være modell til alle smileyene? Endret 8. oktober 2005 av Knutgrus Lenke til kommentar
c-c-cloud Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Er det mye kabelrot inni der? Det kan lett sperre for luftgjennomstrømningen og øke varmen veldig mye. Hvor er disse tre viftene plassert? Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Off topic: Måtte bare... (veit jeg har lite å finne på...) Noen som er interesserte i å være modell til alle smileyene? hehe.... *flire* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå