mullemeck Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Tidligere har Netshop Reklamert med at Alle lagervarer som bestilles før Kl 1500 sendes samme dag. Jeg kan heller ikke se at de reklamerer med det lenger. Grunnen til at jeg lurer er at jeg fortsatt venter på at Postens Pakkespor skal se til å virke,på sendingen min derfra som jeg fikk mail om at var "levert" i går. Selv ikke Posten trenger vel et døgn for å registrere pakken som motatt,eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg lurer på det samme.. Bestilte en kalkulator til skolebruk mandag litt etter tolv en gang, og den var ikke effektuert ut fra Netshop før på tirsdag. Ogt jeg fikk ikke sjokolade engang.. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Viser bare at når størrelsen på nettbutikken vokser så minker service nivået..... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg lurer på det samme.. Bestilte en kalkulator til skolebruk mandag litt etter tolv en gang, og den var ikke effektuert ut fra Netshop før på tirsdag. Ogt jeg fikk ikke sjokolade engang.. Grøss og gru ^^ Nei vi lever i et luksus land med mange rettigheter. Er det noen som leverer tregt er det posten Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg så reklame for at de sender ut alle bestilte varer kl 15.00 samme dag, i dag på akam.no Lenke til kommentar
mullemeck Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg fant den også på Akam.no Synes det er merkelig at en webshop faktisk reklamerer med noe den ikke klarer å holde! Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Er ikke så vanvittig lenge siden jeg bestilte noe hos de... Ble vel bestilt før 15:00 mener jeg å huske... og dagen derpå kunne jeg vha pakkesporingen hente pakka på postkontoret. Synes ikke det er noe særlig å klage over akkurat.... Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Uten at jeg skal skråsikkert uttale meg på Netshop's vegne kan det være at akkurat denne uka har de litt problemer med levering, eller rettere sagt litt tregere levering. Tross alt tror jeg den blåmandagen de hadde førte til en rimelig stor oppgang i ordrebunken deres. Kan jo være at bemanningen deres ikke takler en 5 dobling av antall ordre eller så... Cobos Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg bestilte 7800GT-kortet mitt kl. 1130 på mandag, og det ble sendt samme kveld. Hadde det her dagen etter. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg ringte inn bestilling av bærbar PC en onsdag ettermiddag, på fredag morgen var den registrert på posten hos meg Lenke til kommentar
ProDeluxe Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Veldig fornøyd med Netshop. Bestillte ny harddisk på mandag kveld kl. 23.32 å kunne hente den på postkontoret hjemme klokka 16.20 på onsdag ettermiddag ... Lenke til kommentar
Netshop Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Heisan ! Vår "utsendingsgaranti" er fremdeles gjeldende den, og vi klarer fremdeles denne uten noen form for problemer eller avvik såvidt jeg vet, også på vår populære "blåmandag". Om noen opplever at "garantien" ikke holdes, send meg gjerne en mail på [email protected] så sjekker jeg din konkrete sak. Mvh Svenn-Aage, Netshop Lenke til kommentar
lie Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Viser bare at når størrelsen på nettbutikken vokser så minker service nivået..... Ord! Kunne ikke sagt det bedre selv. *håper ikke lokal pølsemakeren blir kjøpt opp av gilde her* Den pølsen her er bare _best_ Lenke til kommentar
mullemeck Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Nå har det gått ganske lang tid siden jeg kontaktet netshop ang dette på oppfordring fra Svenn-Aage. Men virker ikke som de faktisk var intressert å finne ut hva som hadde skjedd. Fikk en mail av han den 6 oktober hvor han skulle sjekke det ut,og purret opp et svar den 12 oktober uten noe som helst respons. No big deal, men et svar er alltid kjærkomment. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Ta en telefon. Responstiden er overraskende kort! Lenke til kommentar
gorber Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Nei vi lever i et luksus land med mange rettigheter. Er det noen som leverer tregt er det posten For alle nettbutikker er posten det samme nødvendige onde; hvorfor skal jeg kjøpe varen min hos netshop som ikke alltid er billigst? Fordi Netshop har en "garanti" som sier at varen forlater deres lager samme dag som den er bestilt, det er en grunn til at mange handler bare der. Om posten er treg, er noe alle vet, og vi velger da en leverandør som ihvertfall ikke forsinker varen enda mere. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 har ikke merket at servicen har blitt værre, heller tvert om Lenke til kommentar
gorber Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 La oss håpe det, har ikke tenkt å unngå shopping der neste gang, de fortjener en sjanse til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå