ballemann Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 skal ha meg ny pumpe og tank som sagt, de må være ganske små begge to, og skal helst ikke koste så mye, har ikke noe å si om jeg bestiller fra utlandet osv.. Eller bare list opp diverse butikker dere vet om som selger vannkjøling o.l mvh ballemann Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 ingen som vet om noen butikker? helst i tr.heim eller webshop da.. Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) trykk på "webshopguide" på toppen av siden helt til høyre. så ser du de fleste og beste webbutikkene i norge. med link. Endret 5. oktober 2005 av Tha Dude Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 jess, kjøpte meg et helt sett jeg "proff fanv2" kosta bare 300, skal ikke bruke de blokkene som er med da, pluss at jeg slenger på en ekstra radiator, så tipper jeg det blir bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå